lisamari Skrevet 18. mai 2007 #1 Del Skrevet 18. mai 2007 jeg fikk en datter desember 2003 uten noe hjelp,viste ikke at jeg hadde pcos. Jeg hadde aldrig hørt om det en gang. Vi fikk vite det i januar i år, da jeg gikk til legen for å undersøke hvorfor jeg hadde så skjelden menstrasjon. vi hadde prøvd en stund men man har jo ikke mange sjansene nar man har eggløsning hver 4 månde. jeg går på min første hormonkur nå.det er masse venting og mange forventninger. håper det går det er gått å lese litt her inne og se at det er mange som får det til. ønsker alle som prøver lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9329885-jeg-er-en-jente-p%C3%A5-24-som-har-f%C3%A5tt-barn-uten-hjelp-pr%C3%B8ver-igjenn-med-hejlp-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gla`laksen Skrevet 18. mai 2007 #2 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg har to barn på 5 og 8 år, er i dag 26 år. som du da skjønner ble jeg tidlig mamma. Det var ikke før for ca. 2 år siden jeg begynte å få div. problemer, som plutselig vektøkning, hår avfall og fraværende mens. vi ønsket et barn til og etter 6mnd, oppsøkte derfor lege da jeg ikke fikk mens. Legen avfeide meg og sa at alt under 1 år var normal prøvetid, men jeg får jo ikke mensen sa jeg! legen sa at det var stress. Tiden gikk og jeg ble dårligere og dårligere og ingen mens kom. ble omsider sendt til gyn. tok innv. ultralyd og han sa at med 95% sikkerhet hadde jeg pcos. PCOS! sa jeg hva er det? La meg si det sånn du skal være glad du fikk barn tidl. sa gyn. Venter nå på å ta graviditets test i morra for å se om min første pergo kur har hjulpet til at spiren sitter! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9329885-jeg-er-en-jente-p%C3%A5-24-som-har-f%C3%A5tt-barn-uten-hjelp-pr%C3%B8ver-igjenn-med-hejlp-n%C3%A5/#findComment-9332904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå