Gå til innhold

Huff nå ringer venninnene mine en etter en å forteller at de er gravide!!

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempeglad på deres vegne- virkelig!! MEN likevel så kommer tårene etterpå....hvorfor skjer det alfri meg. Det er så mange som greier det på første pp og her sitter jeg i 24 pp eller noe og har aldri vært gravid........:(

Fortsetter under...

Jeg vet så godt hvordan du har det. Man vil jo prøve å være glade på dem sin vegne, men det er ikke alltid like lett. Jeg har også grått etter å ha fått slike nyheter.

Jeg sender deg en trøsteklem jeg. Du er ikke alene om å føle det slik. Ikke at det er noen trøst men. Vi skal klare det vi også :-)

Skjønner veldig godt hvordan du har det. her og blir de gravide på løpende bånd for tiden. Jeg synes også det er kjempeflott, og kjempespennende...! Men hvorfor skjer det bare med alle andre..? Hvorfor skal det være så j***** vanskelig for oss?

Hjelper lite, men det er nok mange som skjønner hvordan du har det.

For oss gikk det fem år før vi ble gravide ved hjelp av et ivf-forsøk. Hvis du ikke har startet opp prosessen, så råder jeg deg til å gjøre det så fort som mulig! Jeg angrer veldig på at vi ikke gjorde det før. Ta kontakt med fastlegen din og få igang papirmølla. Men du har kanskje allerede startet siden du er inne på denne siden? Jeg tittet bare innom og fikk se din melding.

Lykken smilte til oss til slutt, og nå har vi en nydelig liten baby som absolutt var verdt alt slitet:o)

Ikke gi opp, og lykke til videre!

Annonse

kjenner meg så godt igjen Gonnabe. Fryktelig vanskelig å ikke kjenne på hvor gjerne man skulle "fått det til "selv også, selv om man jo er glad på deres vegne... Altfor mange tror visst at det "bare er å kjøre på" om man vil ha barn... herregud, det ER IKKE SÅ LETT Å FÅ SPIREN TIL Å SITTE..., selv om det er det for noen... stå på, du blir nok med barn snart du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...