Gå til innhold

Mammadalt - trist for pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 18 mnd er en helt utrolig mammadalt. Han går i barnehage og det går fint, men når vi er hjemme vil han stort sett henge i beina mine hele tiden. Pappan hans synes det er trist når jeg for eksempel står og lager middag, og han prøver å leke med han, men det eneste han vil er til meg.

Er dette vanlig? Går det over? Noen som har noen erfaringer eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille er rett over 2 år, vi sliter med det samme, og vil også ha tips!

Skrevet

Hva om far tilbringer mer tid alene med barnet? Jeg var borte tre dager i forbindelse med jobb, og da var gutten min alene med pappa'n. Da jeg kom hjem var han skikkelig pappadalt.

Skrevet

Vår var slik før, og er fortsatt mammadalt, men det har blitt mye bedre nå (22 mnd), og det er gøy med pappa også.

Har ingen tips, men her legger pappaen alene2-3 ganger i uka pga at jeg er på jobb. Kanskje det hjelper å finne på noe far og sønn mens mor koser seg et annet sted?

Skrevet

har det på samme måte her, 20 mnd. Hun vil bare ligge i min armkrok, er kjempeglad når hun ser meg og legger ingenting mellom:dette er mamma-jente,ja.. Og hun er like mye sammen med pappaen og det er han som tar henne om natten når hun våkner,han legger henne de fleste kveldene, bader henne mest osv. Og han er flinkere til å leke med henne. Han er virkelig en superpappa med stor S!!! Veldig trist for han,ja. Veldig hyggelig for meg, men prøver virkelig å "omvende" henne litt, og snakker veldig fin om pappaen når han ikke er hjemme:-)

Skrevet

Jenta vår er 15 mnd. og hun er på samme viset. Kun mamma som duger. Men lar pappaen ta mer ansvar enn meg når han er hjemme og lar de få masse alene tid sammen... så håper jeg det løser seg etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...