Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hei, Jeg har en gutt på 20 mnd. Da han ble født hadde jeg i grunnen planlagt å amme ham til han var rundt to år. Jeg fullammet frem til nesten åtte måneder, men da han var 13 mnd. ville han ikke mer. Først syntes jeg det var litt leit, men så tenkte jeg at det var greit for da slapp jeg hele avvenningsproblematikken. I det siste har jeg tenkt litt på om jeg rett og slett ga opp for lett, eller om det rett og slett er noe man må la barnet bestemme selv i denne alderen. Noen tips, synspunkter? Jeg lurer litt på dette for nå er jeg gravid igjen, og selv om alle unger er forskjellige, synes jeg det hadde vært interessant å høre noe om deres erfaringer rundt dette.
Expat Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Etter 9mnd kan barnet avvenne seg selv, da er det ikke det vi kaller brystvegring, det vi må gjøre noe med.
Sjefsmegga Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Både nr 1 og nr 2 avvendte seg selv ved ca 9mnd. Ville rett og slett ikke ha pupp mer og da var det greit. Jeg har aldri planlagt hvor lenge jeg skal amme..men håper jeg får ammet en stund denne gangen også, selv om jeg har litt problemer akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå