Gå til innhold

Nå har vi vaska gulvet og.....:P

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel nå føler man seg ganske så klar hær hjemme, nå er alt utstyr i hus, rommet til lille helt klart, fikk tre sekker babytøy i går og får også noen sekker til:) Han selv ligger flott festa i bekkenet og godgjør seg og venter på å komme ut:) Så nå synes jeg dagene bare kan flakse avgårde (noe de egentlig gjør forsåvidt) så jeg snart har han hos meg:)

Er det mange andre hær inne som har alt klart? og det er vel en del det nærmer seg for nå vel? linnpia må vel være rett rundt svingen om hun ikke har født nå og så er keiko snart i mål og noen til vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 laaaaaang dage igjen her!;) Syns tida går så tregt mot slutten, dagene blir mye lengre når en ikke går på jobb og må finne på andre ting å fylle tida med. Vært og trent nå jeg-iallefall sprek mamma!;)

Skrevet

seks uker til meg.. sukk:S Det kan jeg skjønne ja, heldiggris som fortsatt orker trene da, kjempeflink du:) jeg er sånn slite sofan akkurat nå mamma;)

Skrevet

Jeg har 5 dager igjen,jeg... for en uke siden sa legen "Om en uke er du mamma"... men se hvem som sitter her enda...*Sukk* Er så lei så lei!!! Like skuffet hver morgen over at det ikke har skjedd noe i løpet av natta... Alt er klart til at lille skal komme nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...