Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på snart 4 uker har veldig sugebehov, føler selv av ammingen går greit, men har ikke lyst til å ta unødigesjangser.

Så tenke jeg måtte høre med dere andre hvor lenge dere ventet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg beg m smokk på sykehuset jeg.men hvis han ikke vil ha den spytter han den bare ut

Skrevet

Gutten min hadde også et enormt sugebehov, så han fikk også smokken på sykehuset. De så først om han sugde greit pupp, og når de så han gjorde det, sa de at det var helt greit med smokk.

Skrevet

Dagen etter fødsel fikk hun smokk. Etter en uke tok hun pupp, smokk og flaske. Det gikk veldig greit.

Skrevet

Stort suttebehov hos vår gutt gjorde at vi startet med smokk etter ca 2 uker. Han tar både smokk, flaske og pupp men foretrekker nok puppen da :-)

Skrevet

Prøvde iherdig når fra hun var ca 2 uker da hun hadde et enormt suttebehov. Først nå hun tar den skikkelig og hun er 6 uker.

Skrevet

De gav henne det på nyfødtavdeligen samme dag hun var født.

Skrevet

Vi ga han også smokk på sykehuset. Han hadde veldig suttebehov og roet seg med en gang han fikk den. Men, vi dreiv å gjømte den unna da, for vi var redd for å få kjeft fra jordmødrene... :) Ikke lett å være usikker på alt og alle nei. Men, det gikk veldig greit å gi han smokk så tidlig, han har tatt pupp like fint for det.

Skrevet

Hun var tre uker. Takk for den oppfinnelsen:-)

Skrevet

begynte med smokk på sykehuset, flaske etter at vi kommer hjem og ho spiser alikevel som bare det av puppen. ho er 2 uker nå.

Skrevet

Lillegutt var en dag gammel..:) Og siden har han vært avhengig!:)

Skrevet

Hun slet med ammingen de første 4-5 dagene, så vi var litt usikker på når vi skulle begynne. Hun fikk smokk etter 2 uker, det gikk fint.

Skrevet

Tusen takk for svar =D

Prøvde med smokk i sta, han var fornøyd med den.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Allerede på sykehuset med begge min små,var faktisk de på sykehuset som anbefalte det=)til alle faktisk,for om en begynner med det senere er det vanskligere for dem å bli vant med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...