Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 noen her inne som vet om noen barnebutikker i bergen der du får god service?
baby3-2013 :) Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har handlet med `Biteringen` over nettet og fikk fabelaktig god service!! Har hørt mye positivt om denne butikken.
It's all about me Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Simobutikken nede i sentrum (på vei ut mot akvariet) er supre på service, og de kan mye om ting og tang også. Bare til informasjon aå har de masse forskjellige merker selv om de heter SIMObutikken )
Tutekoppen Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Enig i at Simobutikken i sentrum er god på service. Det er også Simobutikken i Åsane og Reflex på Gullgruven..:-)
LegallyBlond Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Biteringen er suverene på service, men pass på for den mannen kan virkelig selge!!! Men har gode priser og gode produkter da. Ellers stort sett vært fornøyd både med reflex (nordås og åsane) og simobutikken i åsane. Den i sentrum har jeg veldig delt erfaring med, ene gangen var det dårlig service (en ung jente som ikke kunne noen ting + utsolgt for alt vi skulle ha....) neste gang jeg var der var den super (da var det en voksen mann - han kunne mye og var veldig imøtekommende). Både Reflex og simobutikken har veldig godt utvalg også!
It's all about me Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Ja det er han voksne mannen jeg har fått super hjelp av også. Er ikke så ille de andre heller synes jeg, men han er overlegen, hehe. Han har noe som mange andre mangler: Yrkesstolthet. Reflex er enten eller , kommer helt an på hvem som er påjobb der også.
Ingen_nick_ledig Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Biteringen er bra. Simobutikken i Åsane har også god service, mens den i sentrum varierer litt. Reflex i Åsane (Gullgruven) er VELDIG bra, i motsetning til Reflex på Nordås...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde en fin "opplevelse" på Nordås (Reflex)
Hilsen Aud Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Jeg følte meg "ivaretatt" på babykos. Litt rotete, "lageraktig" butikk, men ekspeditøren var veldig engasjert...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Signerer Simobutikken i Sentrum og Biteringen jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Simobutikken i Sentrum har en svært god service. Kan anbefales på det varmeste. Har mer blandet erfaring med Biteringen. Fikk svært dårlig service når jeg reklamerte på en vogn. Det endte opp med at Simobutikken ordnet opp selv om de viste at vognen ikke var kjøpt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå