Gå til innhold

Takk for meg, alle sammen :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen veteran her inne på bli gravid, men har alikevel fått masse positive tilbakemeldinger fra mange, som har vært oppmuntrende og gjort meg glad.

Nå må jeg alikevel takke for meg, det blir ikke mulig for meg i framtiden å få flere barn. Det er en ufattelig vond tanke, og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle ting som skjer rundt meg.

Jeg ønsker dere alle ALL VERDENS LYKKE TIL, måtte livet deres bli fylt av masse barnelatter og alt dere noen gang måtte ønske dere!

Stor stor klem fra

Bringebæret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååå så trist da vennen..nå ble jeg lei meg.

fikk helt frysninger på ryggen av det du skrev.

men hvordan vet du at det ikke er mulig for deg å bli gravid?har du vært gjennom alle undersøkelser og muligheter?

jeg ønsker deg lykke til,og hååper det komemr en spire til deg.

husk at bak om skyene,er himmelen alltid blå:)

stooor klem

Skrevet

Å, så leit...:(

Håper alikevel det skjer et mirakel!! Krysser fingrene for det!!

LYKKE TIL!!

Stor klem tilbake

Skrevet

Det var trist å høre, Bringebæret! Hva har skjedd??

Stor trøsteklem.

Skrevet

Uff,det var leit å høre!!! Har ingen ord, sender deg en stooor trøsteklem istedet. Klemmmmmmmmmm

Skrevet

Ikke mulig i det heletatt? Ikke engang prøverør?

*trøsteklem*

Skrevet

Å nå blei jeg lei meg! Håper du ikke synes jeg er frekk som spør om hvorfor? Har det plutselig skjedd noe? Du var jo rimelig optimsitisk for bare en uke siden eller noe sånt? Er det et medisinsk faktum, eller har dere bestemt dere for å slutte å prøve? (mener å huske at dere skulle prøve noen måneder bare).

I alle fall skjønner jeg at det må være utrolig trist! Du hadde jo veldig lyst på en liten en til! Du må forsøke å holde humøret oppe, og finne trøst i dem rundt deg (blant annet har du jo verdens skjønneste barn, hvis ikke jeg tar helt feil)

Kommer til å savne deg her inne.

Klem

Skrevet

Dette var kjempetrist å høre! :'-(

Sender deg en stoor tøsteklem

Skrevet

Uff...fikk tårer i øynene nå jeg:( Så utrolig trist å høre!!! Mirakler kan skje, og håper det skjer deg.

Sender en STOR trøsteklem i den vanskelige tiden og håper det ordner seg for dere så dere får en til.

Klem klem

Skrevet

Uff, så leit!

Jeg hade håpet vi skulle følges ad videre!

Vil ikke spørre hva som har skjedd. Men håper du kan fortelle hvis det er noe du ønsker å snakke om. Hvis ikke, skal du i hvertfall vite at jeg sender deg alle gode tanker!

STOR klem!

Skrevet

Dytter innlegget litt opp, jeg, slik at du finner det :-)

Skrevet

Men i all verden.....?? Har det skjedd noe helt dramatisk i livet ditt de siste dagene???

Håper det går bra med deg..

Skrevet

Hva har skjedd?????? Er alt håp ute? Jeg føler så til de grader med deg! Venter på svar................

Skrevet

huff så trist , men håper at det kan skje et mirakel for deg, du får tenke på , og at du , dere kan adobtere. ønsker deg all lykke i framtida, stor trøste klem

Skrevet

ånei ånei,d va kjempe trist å høre!!!!!!!!!!

Men husk at d finnes andre måter å bli foreldre på, selv om det kanskje er litt vanskelig å tenke på no.

Tenker på deg og sender en stor klem din vei

Skrevet

Uff, dette var leit å høre! Jeg sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til videre.

Skrevet

hoff da,ty synd ti dæ ja...vart lei mæ no:(

trøsteklæmma ifra mæ

Skrevet

Hvor er du, Bringebæret? Ville så gjerne høre fra deg. Er du like nedfor i dag? Noe du vil snakke om?

STOOOOR klem

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen!!!!!

Jeg har fikk beskjed i går om at pga medisinske årsaker må jeg fjerne hele babyrommet i magen.... Det er helt vanvittig, har aldri hatt noe tegn som skulle tyde på at det var noe galt der inne. Men det er det.

Jeg skal ta med meg alle tankene deres, det varmer veldig. Akkurat nå er vi bare veldig triste.

Men uansett er jeg jo heldig. Jeg har friske og flotte barn fra før, og skal takke hver eneste dag for at jeg har dem.

Så lykke til alle sammen, jeg skal håpe og ønske at dere alle får de små dere ønsker dere.

Stor lykke-til-klem!!

Skrevet

Så grusomt Bringebæret :o( Ingen kvinne bør få den beskjeden.....Du får nyte dine 4 barn godt. Sender deg en kjempestor trøsteklem.

Skrevet

Uff uff uff, det var dramatiske nyheter. Forhåpentligvis er dette tidlig oppdaget slik at du blir helt frisk igjen veldig snart. Lykke til fremover, ønsker deg alt godt!

Skrevet

dette var veldig trist å høre. :(

Skrevet

Å nei!! så trist! :-( føler med deg!

*ekstra stor trøsteklem*

Skrevet

Syntes dette var rett og slett hjerteskjærende lesing!

Må være vondt å gi opp prøvingen.

Takk Gud for at du har barn fra før! Og så mange! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...