Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hei! alle sammen! Først vil jeg bare si at jeg skal ikke si ett eneste dømmende ord om noen. Alle som i alle fall ønsker/prøver å slutte fortjener en stor applaus!! *KLAPPE*KLAPPE*KLAPPE*KLAPPE*KLAPPE*KLAPPE*KLAPPE* Jeg er som sagt ikke gravid, men ønsker å klare å slutte før det evt blir prøving. Kan jeg henge meg på dette forumet likevel? Og er det noen som har gode tips?
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Du kan jo prøve å kutte ut de beste røykene feks.. den etter maten.. den på morgenen, de som føles ekstra gode(for de er de verste å slutte med).. og alle de røykene som egentlig ikke smaker men man røyker av vane kan kuttes ut.. etterhvert om du er opptatt med noe annet så vil du se at det er ikke mange røykene i løpte av dagen du faktisk har behov for ift avhengigheten.. det er jo en start.. prøve å gjøre noe annet hvær gang du tenker du kanskje skulle tenne deg en røyk.. og når du røyker slukke den etter de tre - fire første trekkene.. for det er bare de første trekkene som er gode .. selv sluttet jeg på julaften, bare sto opp den dagen og var opptatt med masse og tente aldri noen røyk og deretter fortsatte jeg sånn.. bytta ut røyk med sukkerfrie drops da:) Du kan jo prøve en dag man er opptatt med mye å i allefall drøye til lenge på dagen før du tenner en røyk, se hvor lenge du klarer la være å tenne en:) belønne deg selv med noe ekstra feks hvis du klarer å røyke bare tre røyk (bare ett eksempel.. sett deg ett mål om ett maxantall du får lov å røyke) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå