Gå til innhold

Noen "gravid i moden alder"-damer fra Buskerud her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere!

Har ikke termin før ca. 27. oktober, men vil gjerne bli kjent med flere drammensere som i likhet med meg blir "voksne" mødre. Hva med et treff i Drammen da? Jeg jobber på dagtid, men på ettermiddag/kveld er det lettere å treffes. Ta gjerne kontakt på melding også!

Annonse

Jeg blir gjerne med på Picasso onsdag 30. mai. Men ser nå at gruppen "Gravid - moden alder" her inne er fra 35 år og oppover...men kan hende dere ikke er så nøye på det, og ikke synes det gjør noe at vi blir et-par stykker som har igjen noen år før de fyllte 35...?

Takk for tipset Linka. Jeg har visst klart å foreslå den dagen Jentebølgen arrangeres, så det er nok best å reservere. Har ringt Picasso og holdt av bord til 10 stykker ( i tilfelle vi blir flere), men lovet å ringe med eksakt antall på mandag siden det var sånt påtrykk. Kanskje vi burde sette mandag 28.05.07 kl. 12.00 som siste frist for påmelding, slik at vi får reservert riktig antall?

Var det veldig nøye at de skulle vite eksakt antall, eller var det bare sånn ca? Tenker du deg middag eller kaffe el? Tror kanske jeg kunne tenke meg noe mat på det tidspunktet, men det kommer jo an på resten av dem som kommer.... Jeg kommer i allefall!

Annonse

Siden de ventet storinnrykk på Picasso (men det var egentlig fra 19.30 og utover) kunne de ikke holde av et bord til 10 stk hvis vi f.eks bare blir 3. Derfor ønsket de tilbakemelding. Hvis ingen flere har meldt seg på i løpet mandag kan jeg ringe og få et mindre bord, men kanskje ha et par plasser til overs.

Tenkte jeg også skulle spise litt, men tror ikke det er noen spiseplikt der, så det er opp til hver enkelt om man ønsker mat eller bare en kaffekopp.

Ok! Ser ut til at vi allerede nå er 3 stk som har bestemt oss for å komme...deg, meg og Emblaa. Skal høre med Ziba om hun også blir med, og så var det en løvinne med oktoberspire et sted...

Skal jeg legge inn beskjed på snartmamma også?

Det har vært et-par stykker fra snartmamma som lurer på hvorfor det er satt 30 årsgrense på treffet... De kunne visst tenkt seg å bli med, men er ikke over 30 år. Sa jeg skulle høre her, ettersom det ikke er jeg som "satte i gang" dette treffet... Dere får bare si hva dere mener...jeg retter meg etter det som blir avgjort her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...