gilmore girl Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 jeg skal på ul 6 juni å se den lille babyen i magen..er da 7+4....skal da sjekke om d er en eller to inni der....hvor mye ser vi så tidlig?? takker for svar å ønsker alle gravide lykke til på ferden me d utrolige som vokser inni oss
brummemamma- Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Jeg var på UL i min 7 uke og da så vi tydelig hjerteaktivitet og at det var en der inne. Lykke til med ultralyden. Det er kjekt å se selv om du ikke ser mye
anka81 Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 eg var også på tidleg UL med miin første og skal også no med min andre. Du ser vel en liten på ca 2 cm. Og ser hjerte slår. Var en fantastisk opplvelse egentlig.. hehe Fekk til og med bilde av den lille,, hehe
Suprise! Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Så kjekt at du skal få se den lille så tidlig da:) Du,nyskjerrig som jeg er hvorfor skal du sjekke om det er en eller 2? Vokst mye,tatt hormoner,tvillinger i familien? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil!
gilmore girl Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 skal sjekke d fordi jeg har vokst mye allerede å er suuuuuuuuuuuuuuper trøtt også ligger d en del tvillinger i slekta har gått gravid noen ganger men hal aldri hatt d sånn som nå...hehe
Happy H Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 ååå så spennende=) Eg va UL i uke 8, såg då en litn "peanutt" m et stort hjerte som banket!! Veldig spennende!!! Blir arti å se om d e 1 eller 2 inni der då. Masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå