Gå til innhold

Huff tror jeg er i ferd med å spontanabortere

Anbefalte innlegg

Hadde en SA 10.mars og det ser ut som jeg har blitt gravid igjen. Har hatt småmurringer hele veien, men i dag har jeg skikkelige sammentrekninger som siste SA begynte. Er det fare på ferde tror dere? Regner med at jeg er i beg. av 6. uke... Hadde mye stress oppunder og under 17.mai og presset meg for mye, kanskje det er noen sammenheng?

Fortsetter under...

Hvis du har sammentrekniner og har begynt å blø ville jeg kontaktet legen. Da jeg var i ferd med å ha en SA i vinter fikk jeg tilbud om å UL for å sjekke hva sm skjedde. Jeg takket nei, men om det skjer igjen vil jeg nok takke ja.

Hei Semma. Hvordan går det med deg? Blør du skikkelig nå?

Jeg testet positivt onsdag og i dag og er 5+6 og har hatt sammentrekning er i magen i dag på jobb og har rosa utflod nå i ettermiddag/kveld. Lurer litt på hva det er som skjer. Hadde også MA i midten av mars så vi er i samme båt. Jeg syntes jeg kjenner igjen smertene fra forrige gang så jeg er ikke veldig i tvil. Har ikke begynt å blø enda men det kommer vel snart. Faen og. Trodde at min uflaks var oppbrukt.

Lykke til. La meg høre fra deg da.

Klem

Hei igjen. Har blødd mye i hele kveld og er skikkellig uggen og vondt imagen. Men ingen sammentekninger lenger. Er veldig usikker nå om dette er bare en fosinket mens , 8-10 dager forsinket eller en tidlig SA. Jeg ringte legen men de var stengt. Tar kontakt igjen med legen på mandag,, i tilfellet jeg bør sjekkes for utskraping...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...