Gå til innhold

hei trenger noen råd angående å fly men baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er flaskebarn har hørt noe om at vet letting og landig bør de få suge på flaske pga trykk i ørene. men hvordan er det å få varmet en slik flaske på flyet. og hva om om babyen ikke er interesert i flasken akkurat da. er det andre ting som er lurt å tenke på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke barnet ditt smokk? Da eg fløy med jenta mi, hadde ho smokken... Ho fikk ikkje mat på flyet, va jo megatrang der inne også...

Skrevet

Vi brukte smokk under letting og landing, gikk kjempefint :o) Fint å ha med et teppe hvis knøttet vil sove, også kan det jo være litt kaldt å fly. Hadde også med masse gulpekluter og div leker, brukte nesten alt - snuppa ble ganske lei av å måtte være i ro på samme plass lenge.

Skrevet

men hvordan er det på flyet må jeg ha babyen på fanget hele tiden?

Skrevet

Ja du må egentlig det.

Vi flyr til Kypros til mandag med en på 2 år og en på 3 mnd. 2 åringen har eget sete, men minsten må på fanget.

Men jeg har lagt inn ønske om å få første rad. Så kan han ligge i mykvbag forran bena våre.......... Håper vi får de setene.

Ring reisebyrået ditt og spør om det samme : )

Skrevet

Jeg flydde med min da han var to mnd. Var bare fra Bergen til Oslo.. Hadde han på fanget hele tiden ja. Ved opp og ned stigning var han festet til et sikkerhetsbelte som ble festet til min sele.

Jeg ammer, så jeg koblet han på puppen. Men det du kan gjøre, er å lage to flasker med mme rett før dere drar til flyplassen. (Kun pulveret) Når du kommer på flyplassen, stikker du innom en av kafeene eller kioskene. Der får du garantert kokt vann til å ha på flasken. Ha også med en beholder med kokt avkjølet vann så du kan regulere temp med.

Når det gjelder sikkerhet så får du ha med deg mat til barn påflyet, i flytende form. Du må i verste fall smake på det så de ser at det ikke er noe farlig du har med ;)

Skrevet

jeg var i hellas når baby var to mnd. gikk kjempefint. hadde m bilstolen inn, sånn liten en så han sov i den. ellers måtte han opp på fanget i belte festet i mitt når vi lettet og landet, og hadde en flaske m vann, i tillegg til at jeg prøvde å amme han pga trykket. siden vi hadde m liten baby, fikk vi sitte foran i flyet, mye bedre plass til alt. spør om det når du bestiller! og smokk er også fint. lykke til!

Skrevet

Kjøp deg en liten termos :) Nille har til 69 kroner, ikke verdens beste (kan lekke litt) men funker greit :) Ellers så stikk innom Jernia el.l

Skrevet

trenger da ikke være melk i flaska vel..... gi litt vann for eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...