Gå til innhold

Den store symptomjakten (c:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer

Nå har jakten startet igjen. Er nokså sikker på at jeg hadde EL 7. mai (har hatt noe ustabile sykluser etter fjerning av hormonspiral). Var så i 3-4 dager utrolig øm (så vondt at sex var utenkelig, så vi håper d var nok med den 7.ende) nederst i magen (livmora). Etter det har jeg hatt konstante mensmurringer. Puppene er ømme i midten (ikke ute i sidene som de bruker å være), og det prikker liksom i brystvortene. Har også isjias-liknende smerter (smerter som går fra nederst i ryggen og som stråler nedover beina). I tillegg merker jeg at underlivskløen som alltid bruker å komme i uka før mens, er merkelig fraværende (c: . Husker også at denne kløen var borte under hele forrige svangerskap. Tempen ligger også 0,7 - 0,9 grader høyere enn normalen. Så da er det ikke annet å gjøre enn å vente. Håper, håper og håper for meg og alle dere andre prøvere. God klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mange spennende symptomer Ceres! Skjønner godt at du er ekstra spent de kommende dagene! Har du planer om å teste snart? Hold oss oppdatert da!

Selv er jeg også på symptomjakt. Hadde el 9 mai og er i dag på 9 dpo. Har de samme symptomene som jeg har de fleste pp, stikninger på sidene i underlivet og ømme pupper. Erfaringsvis forsvinner dette om en dag eller to og avløses med mensmurringer... Som du skjønner er jeg ikke særlig optimistisk, men håpet er jo der inntil det motsatte er bevist...

Vi er inne i en positiv trend nå, så vi får håpe at vi kan slå følge med de andre over til sofaen, om ikke så alt for lenge!

Skrevet

Joda, har nettopp bestillt test på billigtest.no, så da blir det testing like over helga (c: Håper "gravidviruset" som går her inne, finner veien til oss også. Måtte symptomene våre bare fortsette og fortsette. Lykke til Ine og god helg.

Skrevet

Heia du!

Har ikke vært innpå her på 3 år jeg da, men måtte innom å se nå som vi har snakket om å få en liten attpåklatt :-) Jeg tok ut hormonspiralen for 4 uker siden, og har hatt en liten blødning nå, men ikke skikkelig mensblødning liksom...Jeg har heller ikke hatt vondt i brystene eller kjent noe murringer som jeg pleide før. Gikk det lang tid før du kom igang skikkelig igjen etter at du fjernet spiralen?? Legen sier at i utgangspunktet så skal alt være som det pleide etter kort tid siden hormonspiralen bare virker lokalt på slimhinnene i livmoren, men det føles ikke sånn da... Blir jo litt utålmodig etter å føle at kroppen fungerer igjen :-)

baby08?

Skrevet

Hei, hei

Se hva jeg skrev til deg på d andre innlegget ditt (c:

Skrevet

Hei Ceres !

Du er ikke alene i symptonjakten. Jeg hadde IKM 17. mai. Ingen mens og ingen positiv test. Bare ømme pupper, men det kan vel likegodt bety at tanta er like om hjørnet. Men det kan vel ta tid før den kommer siden jeg hadde SA i forrige syklus......

Lykke til iallefall !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...