Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har en kjempe snill baby (5 uker), som sover iallefall 6-7 timer på natta..men jeg får ikke sove!! ligger bare å vrir meg, kaos i hodet.... selv om jeg er stuptrøtt! går med max 1-2 timer søvn i døgnet, føler jeg har havnet i en ond sirkel! tør ikke legge meg, vet jeg ikke får sovne likevel.... jeg har mistet melken, så da kan jeg vel begynne med sovetabletter??
Mooncake Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Oj... ja .. jeg har hatt det på samme måte, og det hender at jeg ligger våken på natten nå også. Det er kjempeslitsomt. Kristin er snart 6 mnd. Jeg har aldri ammet jeg, da. Og jeg spurte på legekontrollen ved 6 uker om å få innsøvningstabletter. Jeg fikk 10 stk og har 1 igjen nå. Jeg har bare brukt de når jeg føler at jeg er helt uttafor og trenger å "lades". Hvis du føler at det hadde hjulpet så er det bare å prøve. Du kan også prøve Yoga avslappingsøvelser. Jeg brukte det for å sove når jeg var gravid, og det fungerte bra da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå