Gå til innhold

Æsj,testet neg i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er fortsatt 3 dager igjen,men mistet helt håpet nå.

jaja,da blir det øl til maten på ferie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra at du ser det positive i det, men alt håp er ikke ute!! Jeg krysser fremdeles fingre for deg! :)

Skrevet

Nei, håpet er IKKE ute enda. Når det er 3 dager til IKM så er det det. Husk at det er faktisk mange som ikke tester pos før etter IKM. Jeg ønsker deg lykke til. Vil foresten si at første gang jeg ble gravid så såg jeg på tempet at det IKKE så bra ut, men jeg var gravid likevell. Poenget er at man vet aldri, det er helt umulig å vite, så ikke mist håpet

Skrevet

Skal krysse fingre for deg. Kan jo godt være du ikke tester positivt før etter IKM... Det har jo hendt mange før. Ikke gi opp håpet!! (selv om jeg skjønner at man ikke håper like mye hver pp etter så lang tids prøving). Selv kommer jeg ikke til å teste før etter IKM.

Skrevet

Heier på deg Dollypopp! Det burde være din tur nå!

Skrevet

neida,ikke helt ute,men..

skal ta blodprøve på mandag,så da får vi se.

Skrevet

Når var det du fikk satt inn egget?

Skrevet

satt ikke inn egg,fikk sprøytet inn svømmere..

men det var 7.mai

Skrevet

ÅÅ, det var sånn det ble gjort. Når hadde du eggløsning da?

Skrevet

Ikke gi opp, vennen! Fortsett å håpe! Men skjønner veldig godt at du mister håpet nå, ja! *krysser det som krysses kan*

Skrevet

huff så leit da..men da er det jo virkelig et håp,så lenge det er så lenge til ikm:) skal krysse alt for deg:)

lykke til:)

Skrevet

Jeg har en stor sekk med babystøv liggende og sender den herved til deg. Håper spiren sitter. Jeg har ikke testet positivt før etter IKM så ikke fortvil riktig ennå.

Skrevet

Hei! Jeg testet den dagen jeg skulle ha mensen. Fikk negativ test, men fant ut en uke senere at jeg var gravid! Mistet dessverre, men poenget mitt er bare at det ikke alltid vises med en gang. Lykke til og kos deg på ferie!

Skrevet

føler virkelig med deg, er i samme situasjon som deg. teste selv negativt i dag 4 dager før IKM og er super deppa.

Skrevet

Vært gravid tre ganger- aldri testet positivt før IKM...nå sist først en uke over! Og ble ikke flyytet tilbake på UL heller- forrige gan over en uke frem faktisk. Vi er ikke alle like raske med å produsere hcg:-)))

Krysser fingrene for deg!

Og går det ikke vegen- så smaker jo øl veldig godt om sommeren da...for ikke å snakke om en strawberry daquiri...

Skrevet

tanta kom i ste,så da prøver vi igjen etter sommeren.

Skrevet

Huff, det var trist å høre, dollypopp.

Jeg er helt sikker på at jeg har alle her inne med meg når jeg sier at du virkelig fortjente at dette skulle gå deres vei. Flott at du klarer å se litt fremover. Virkelig beundringsverdig!

Klemmer fra

Skrevet

eg testet negativt til eg va 8dager over IKM, så håpet e ikkje ute før TR komme!!!!!!!!!!

Krysse fingre og tær for deg..hihi..

Holde av en plasspå 1tri så d e bare å skynde seg etter;)

Skrevet

ånei, såg no at tanta va komt..

isj, d va kjipt d.

du får bare kose deg masse i sommer, og lade opp batteriene til en ny runde med prøving=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...