Gå til innhold

Til dere som gir barnet skalker/skive, og spiser alene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi fikk i dag en kringlebit å suge litt på... Hun fikk også av biter, og da tygget hun villig på disse før hun puttet kringla på nytt inn i munnen...

Selv har jeg jobbet i bhg, og sett at mange barn ikke klarer å la vær å putte ny mat i munnen om de har den tilgjengelig.. så eg ble litt overrasket nå, når jeg ser jenta mi på 8mnd klarer det :o)

Hvordan gjør deres lille det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg helt forsto hva du mente jeg... Min gutt på 8 mnd spiser brød selv, var det det du lurte på? Sorry, litt treg i dag jeg tror jeg!

Skrevet

Eg e elendig t å formulere meg å da... Mente: Når gutten din spiser

selv, klarer han da å vente med å ta ny bit i munnen, før han har tygget og svelget unna den han hadde...? Eller putter han inn til fatet er tomt?

Skrevet

Har jeg egentlig ikke tenkt over :) Han eter og koser seg uten å sette i halsen ihvertfall.... Hmmmm, må se bedre etter neste gang!

Skrevet

For Serina ventet t ho hadde tygget og svelgt, før ho putta inn ny bit... og da ble eg litt overraska...

Skrevet

Ja, gutten vår venter med neste bit til han har svelget, pluss at han deler opp hvis han har fått for stor bit. Har holdt på med det halvannen måned og han er 10 mnd nå.

Skrevet

Her venter han også til han har tygget en brødbit (e.l.) før han spiser neste.

Skrevet

Martin putter litt i munnen og tygger det før han putter mer inn. Har gjort det selv siden han var 7,5 mnd ca

Skrevet

Var første gang ho fikk spise selv, det var i dag.. derfor eg ble litt overrasket... Ho skjønne ikkje det med skive enda...griser og leker bare med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...