BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Mannen min kom hjem i gaar, etter aa ha truffet kompisene sine. (En av dem blir pappa i august.) De hadde tydeligvis snakket om det med barn og papparoller og greier, for han begynte plutselig aa snakke om dette til meg. -Han har aldri starta en saann samtale av seg selv foer! Men saken er at det kom frem at han over hodet ikke er redd for det ansvaret det innebaerer, og han gleder seg virkelig til aa faa barn sammen med meg og aa vaere pappa! Han vil ha tre stykker, og har veldig klart for seg hvordan oppdragelsen boer vaere, og hvordan livet vil bli med barn. Han virkelig gleder seg! Jeg ble saa ufattelig glad!!! Og ganske irritert fordi han ikke har sagt dette til meg foer, og hatt meg gaaende rundt og trodd han var livredd og nervoes for det hele. Men det var en glad nyhet i allefall! Meeeeen, paa en annen side, mener han vi er langt ifra klare enda, og at vi boer vente noen aar... -Noen aar???? Hjelpes!!!! Spurte hvor mange aar han tenkte paa da, men det kunne han ikke presisere. "Langt opp og langt frem" var svaret! Jaja... der er da i det minste et lys i enden av den lange tunnellen...... Haaper dere hadde en straalende 17.mai i gaar!
*tybber* Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 ÅÅ, så koselig at han fortalte deg dette! Ikke mange menn som tar opp dette temaet av eget initiativ, selv ikke mannen min som ER klar! Vente noen år! :S Den var ikke like koselig å høre! Men nå som han har fortalt deg alt dette, så tror jeg ikke han "klarer" å vente noen år jeg altså! ) Jeg synes nå dette var gode nyheter jeg! Glad på dine vegne, BarniHodet! )
Jumpy Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Hei du! Nå ble jeg glad på dine vegne. Jøss, han har jo virkelig "kommet ut av skapet" han din da! Bare det at han er i stand til å sette igang en slik samtale synes jeg høres helt fantastisk ut ) Du skal se det kommer flere overraskelse i løpet av året! Lurer på om vi er gravide neste sommer jeg! Det er liksom mitt lille håp da..... Klem klem
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 Takk, dere soete, vidundelige jenter! Dere er saa gode! Faar meg virkelig til aa smile! Sender dere en stor, god klem!!! Lykke til!!! Ha en fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå