babyT Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Noen som har merka noen bivirkninger? Begynt jakten på EL? Jeg ble jo ganske hormonell da. Begynte å gråte over filleting... Ble også lett småsvimmel, men ellers ingen plagsomme bivirkninger. Er på dag 9 nå. Begynner EL-testingen på søndag tenker jeg. Denne mnd SKAL det klaffe!
rufsa77 Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Hei! Er på dag 6 i dag. Kjenner ingen bivirkninger, og det er jeg litt overrasket over siden jeg trodde jeg var så ekstremt følsom for hormoner... Stikker litt i magen,men det gjør det rett som det er uansett.. Denne sommeren skal vi gå gravide dere!! :-)
babyT Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 Veldig greit å ikke kjenne noen bivirkninger da. Ingenting er vel bedre enn det ;-) Hvilken syklusdag begynte du med tablettene på? Enkel/dobbel? Jeg begynte på dag 3. Dobbel kur. Jepp! Denne sommeren skal vi gå gravide!
rufsa77 Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg begynte også på dag 3. Enkel. Er veldig spent på om det skjer noe.. Husker ikke når jeg skal ta blodprøver og sånn,så jeg må vel ringe gyn igjen! :-)
babyT Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2007 Jeg fikk bare beskjed om å teste med vanlige EL-tester, jeg. Ingen blodprøve her. Regner med EL i løpet av neste uke en gang, så mannen er forberedt på at det blir ingen hvileuke ;-)
babyT Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2007 Dytter denne opp jeg. Ingen av dere som er her inne nå? Kanskje dere alle er opptatt med andre ting? *hehe* Regner med EL en gang mellom tirsdag og fredag neste uke, så her blir det fullt kjør den uka. Denne gangen SKAL spiren sitte!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Hei folkens! Knasker også pergo denne mnd,er på dag 8.Enkel kur denne gangen.Sist fikk jeg el på dag 17 med dobbel men håper den kommer rundt der denne gangen også. Lurer på om jeg skal begynne og teste snart...litt usikker for jeg vil IKKE gå glipp av den nå altså. Da jeg tok dobbel kur fikk jeg for første gang positiv el test og det var til og med 2 dager på rad..og det er ikke hverdagskost for meg.Ble så glad at jeg lurte på om jeg skulle ramme inn testene og henge de på veggen!! :-) når begynner dere og teste egentlig?
babyT Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2007 Er på dag 10 nå og har begynt testingen. Har kjøpt masse tester. Skal være sikker på at jeg ikke går tom!
babyT Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2007 Dytter igjen. Har selvfølgelig klart å pådra meg en forkjølelse nå... Er veldig slapp og hoster og nyser hele tiden. Håper det gir seg fort, for nå går jeg straks inn i den fruktbare perioden. Kommer til å ha EL ca torsdag/fredag, og har tenkt å kjøre på hver dag fra tirsdag. Var det vi ble rådet til av legen, så da prøver vi det. Det SKAL klaffe denne mnd! Har også bestilt tid hos refleksolog på onsdag.
rufsa77 Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Typisk å bli forkjøla nå,da.. Jeg har vært forkjøla siden påske, men nå er jeg endelig ferdig med alle basillusker :-) Tester dere med el tester hver dag? Blir syklusen lenger med pergo? Husker ikke hva gyn sa til meg når jeg fikk resepten på pergo.. Hadde så mange tanker i hodet akkurat da! :-D
Gullblomst Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Hei, hei alle pergojenter! Her er el vel overstått etter den 2.enkle pergokuren. Positiv eltest på dag 15 og 16 denne pp.... på selveste bryllupsnatta! Nå er det bare å belage seg på å vente i spenning i 2 uker. Denne gangen skal det klaffe! Jeg har litt mindre bivirkninger denne gangen enn ved første pergokur, men symtomene er de samme; romstrering i eggstokkene, kvalm, ømme pupper og svimmel. I tillegg så svinger humøret veldig. tvi, tvi til oss alle
babyT Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. mai 2007 Grautlerer som frue, babyklar! Tenk om dere har vært så heldig å skape en liten spire på selveste bryllupsnatta :-) Det er utrolig deilig følelse å være nygift. Hadde dere en fin dag? Stort bryllup? "Forkjølelsen" min viser seg å være et kraftig utbrudd av allergi. Har brukt øyedråper og nesespray noen dager nå, så formen er heldigvis betrakterlig bedre. Ang. EL-tester: Jeg har hamstra tester og skal teste hver dag helt til jeg får positiv test, og også dagen etter det.
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 Gratulerer *babyklar*! Så kjekt! Ja vi får håpe at bryllupsnatta gjorde susen! Jeg er på dag 10,begynte testinga i dag.Syns det er greiest å ta testen på ettermiddagen,har også hørt at det er på kvelden el skjer. Forsamtalen vår nærmer seg med stormskritt,den 4 juni blir det oppstart på prøverør,håper bare at vi klarer det før. Krysser for at det løsner for oss alle denne mnd:-)
babyT Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 22. mai 2007 Dytter denne opp igjen jeg. Har begynt EL-testingen, og teststreken blir litt sterkere for hver dag, men enda ikke positiv. Har planer om å begynne vårt 5-dagers-maraton i kveld ;-) Sove med svømmerne om natta.
Gullblomst Skrevet 22. mai 2007 #15 Skrevet 22. mai 2007 Hei Prins/pinsesse-08 Vi hadde et kjempefint bryllup, ca 60 gjester. Var skikkelig romantisk Dersom vi har vært så heldig å skape en lite spire denne pp. så hadde livet vært helt perfekt! Jeg håper så inderlig...... (men har jo blitt skuffet så mange ganger før at jeg tar ingenting for gitt....)
Gullblomst Skrevet 22. mai 2007 #16 Skrevet 22. mai 2007 Hei *venter på lykkeliten* Takk! Håper virkelig at bryllupsnatta gjorde susen Det kan være greit å teste etter el på ettermiddagen. Det har jeg alltid gjort, og det har fungert fint. Hvor hører dere hjemme når dere skal videre til prøverør (noe vi håper dere ikke trenger *krysse fingrene*)? Vi sender søknaden over sommeren dersom pergo ikke viser seg å være tingen for oss. Da tenker vi på å søke Tromsø eller Trondheim. Vi er stort sett ferdig utredet, jeg har pco og mannen litt dårlig (men ikke mye) sædkvalitet.
babyT Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. mai 2007 Skal krysse fingre for deg. Etter 19pp synes jeg virkelig du fortjener en spire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå