Gå til innhold

Hvor ofte ul?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig oppdaget at jeg er gravid med tvillinger. Oppdagelsen skjedde da jeg ble undersøkt ved lege pga. av en styrtblødning i forrige uke. Trodde at jeg hadde hatt en sa, men neida, det var faktisk 2 hjerter som banket. Var der i denne uke også og så at der fortsatt var liv. Vet ellers ingen ting om tilstanden til de to. Jeg er dermed litt engstelig, da jeg ikke vet når jeg får ny time. Vil få brev i posten med time om kanskje 3-4 uker... Hvor ofte er det vanlig at man får ul når man er gravid med tvillinger, og har hatt blødninger etc.. Jeg er så redd for at det skal skje noe... Jeg er bare i min 9. svangerskapsuke..

Fortsetter under...

Jeg hadde to blødninger med en måneds mellomrom. Blødningene varte i en dag. Dvs det kome masse blod, og så kom det rester resten av dagen. Jeg var sikker på at jeg hadde mistet begge gangene. Første blødning var da jeg var 2 uker på vei, og den neste da jeg var 6 uker. Ble sm pga jeg hadde en blodansamling som de var redd for skulle gå hull på. Fikk UL da jeg var 7 uker på vei, 9 uker og 12 uker. For å se om denne blodposen forsvant. Da den var vekke kunne jeg begynne å jobbe igjen.

Annonse

Håpet det går fint med deg? Hvor langt er du på vei? Jeg har mistanke om at jeg har noe lignende som deg, da jeg fikk ennå en styrtblødning her i forrige uke. Jeg har noen blodansamlinger i livmoren. Jeg vet ikke om dette er vanligere for oss som venter tvillinger. Jeg venter i spenning på ultralyd rundt uke 12...foreløpig går det visst bra med de to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...