Hææ? Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jenta mi på 7 mnd har ikke vært særlig interessert i vann,og er mest opptatt av å tygge på tuten på koppen...Men idag skjærte jeg opp tre-fire jordbær som jeg putta oppi koppen og fylte på med vann.Det var stor suksess,gikk ned på høykant.Så da ville jeg bare dele det med dere
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Et annet tips er å gi dem iskaldt vann. Mi snulle ville aldri ha lunket vann. Men da jeg en dag glemte meg bort og gav henne iskaldt vann fra springen, gikk det ned som ingenting.
lana<3 Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har også holdt på i 7 mnd for å få mi jente til å drikke vann...En dag da jeg prøvde med den vanlige dosen drakk hun plutselig som bare det, men her i gården nytter det ikke å gi kaldt vann, hun her vil bare ha varmt eller romtemperatur...er det for kaldt, kaster hun koppen i gulvet... de vet hvordan de skal ha det disse små he he:)
Arb.ledig husmor Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Eg pleier å blande vannen med en liten skvett med Hipp sin eplejuice (4mnd), og da drikker ho...Og så drikker ho av sånne sportsflasker man får kjøpt i butikken med vann på...(Imsdal, Olden...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå