To fine gutter Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Gutten min på 14 mnd våkner mellom 5 og halv 6 HVER DAG! Noen som har noen gode råd så vi kan sove litt lenger om morningen? Tas i mot med takk :-)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Har samme problem jeg og... Han våkner rundt 6, i dag heldigvis 6.30, men han fikk pupp kl.4 så kansje derfor. Skulle likt å få noen råd jeg og, men han har vært sånn i perioder fra han var nyfødt, så aknsje bare sånn han er ? Når legger du din da? MIn legger seg ca kl.19, greier ikke holde han oppe lengre
To fine gutter Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 Han legger seg kl 19. Sovner som en stein og er ganske grei om natten. Får ikke pupp om natten. Om dagen sover han en (ca 2 timer) eller 2 (2Xtime) dupper.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Ja min sover også 2-2,5timer om dagen i bhg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Veit ikke hvor mye jeg kan hjelpe deg..men min sønn har vært sånn stort sett hele livet han også..er slitsomt..! Har prøvd det meste: legge seinere, legge tidligere, mørk rullegardin, skrikekur osv, osv..Lite har funka..Men har hatt et par mnd som han plutselig begynte å sove til halv sju, og noen ganger helt til sju..dette skjedde etter han begynte å sove en gang om dagen i stedet for to. Men plutselig begynte han å våkna 5-halv seks igjen..og det er et par uker siden han begynte med igjen, så da er det samme problem igjen..Vil som regel ikke sovne igjen om jeg lar han skrike heller..lot han skrike nesten en time forrige uke fra 5-6, men nytta ikke..Men i dag ga han seg etter et kvarter faktisk (kvart over fem) og sov plutselig til ti på halv åtte!! Men var nok bare tilfeldig.. Som du ser, har ikke så mange råd, men mulig det ordner seg av seg selv med alderen, for totalt sett så har de siste 2-3 mnd vært mye bedre altså..Han er 19 mnd nå. Men kanskje en LITEN trøst at andre har det sånn også? Selvom du nok helst vil ha råd som funker.. Men en ting: hvis du ikke har prøvd å legge han en halvtime tidligere i en uke eller to (tar tid å bli vant til det så må teste det ut noen dager) så prøv det! Søvneksperter sier at dette er noe som kan funke! Selvom det høres ulogisk ut.. Og det har faktisk fungert litt her altså! HVertfall ikke blitt verre.. Lykke til og håper det ordner seg snart! Føler med deg...Er jo ekstra kjedelig og fordi det virker jo ikke som han har sovet nok..trøtt og grinete like etter han står opp..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 ps. han legger seg nå ca kl.19. Sover 1-2 timer midt på dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå