Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har fortsatt bare sånn hengestol (som jeg fikk av min bror i Norge - og kunne ta med i kofferten hjem til SørAmerika), men vi er nok veldig rede til å finne et bedre alternativ. Tulla er 15 mnd, og syns nok at det hadde vært greit med en "friere" sitteplass etterhvert. Vi har ganske enkelt ikke hatt noen annen stol til henne så langt, og da jeg bor i utlandet- så finnes det heller ikke trappestoler. Så nå er jeg i tvil om hva jeg burde tenke på til henne. Håper noen har tips.. utenom trappestol da..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Vi har tripp-trapp stol, men det var du ikke så interessert i... IKEA sin barnestoler er også kjekke- og billige
nickoline og supermann Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Vi har dan stol. Danskenes svar på tripp trapp. Litt høyrer rytt. Veldig fornøyd! Litt billigere enn tripp trapp tror jeg. Vet ikke helt. Fikk den av Farfar i DK til dåpen. Ikea sine er mer enn bra nok så lenge de ikke sitter rolig. Jeg skal kjøpe meg en slik å ha ute i sommer.
Sjokoholikern Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Vi har hokuspokus stol og er kjempefornøyd med den! Den har tre funksjoner: Høystol Lavstol med bord Og gyngestol med ratt =) Jeg har også to av de enkle ikea-stolene til dagbarna mine. Billige og bra!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Vel - det er ikke det at jeg ikke er interessert i trappestoler (jeg har faktisk kjempelyst på akkurat det), men det finnes ganske enkelt ikke der jeg bor! Og det vil koste en formue å sende stolen over atlanteren selvfølgelig... :-)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Vi har tripp trapp stol og en hvit i plast fra IKEA.
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 har hvit plast høy stol fra ikea, skal kjøpe tripp trapp til høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå