Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Gå i langt tog,sliten i beina,stå på utstilling fordi man ikke kjenner noen,men hva gjør man ikke for sine barn?Så må vetla ha mat så vi må hjem selv om ikke storesøster liker det,alt har med tid å gjøre,stress. Når man kommer hjem svir det under beina å jeg begynner å halte igjen når jeg går,jeg er så glad 17 mai er over for i år.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Stakkars deg da! At ungene dine har en koselig dag er jammen vanskelig å takkle ser jeg! Herregud.....
Stratos med 3 barn Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 17. mai kan være slitsom for store og små det, men så lenge barnet mitt koser seg gjør jeg det også! Kjøp bedre sko neste år og planlegg bedre, så kunne kanskje minsten spist ute denne dagen. Det er mine råd....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Kanskje en ide med bedre sko. Det er vel ikke flere mil toget går. Og vetla som du skriver kan vel få mat ute, eller? Vi hadde det heldigvis veldig fint i går.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Stakkars deg da! At noen ikke liker det samme som deg er jammen vanskelig å TAKLE ser jeg!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Ser jo i grunnen ut for at DU har størst problemer her!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 JEg prøvde å mata min unge ute i går. Folk går oppi barnevogna, gjerne med røyk, dytter borti deg, snørrunger som skal pelle og se på ungen. Det er ikke akkurat lett, hvertfall hvis småtten skal få lov å ha en hyggelig dag også! Men det er kanskje ikke like viktig som at alle liker 17 mai?
selfangerkjerringa Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Jøss, for en reaksjon du fikk her... Skjønner deg egentlig godt jeg, det er ikke alltid man greier å bygge opp nok entusiasme til å glede seg kun på andres vegne, det må da sannelig være lov til å føle seg litt sliten iblant. Ikke alltid en piknik å organisere baby og storesøsken så alle er fornøyde til enhver tid. Og da er det vel bedre å si det her inne enn å la det gå utover f.eks ungene? Og til kritikerne: HI har jo ofret seg selv for barna på 17.mai, det er jo derfor hun sitter og er utslitt etter dagen er over...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Det kan ikke kalles å ofre seg for barna når det å få barn er noe man har valgt frivillig.
*shehasmyheart* Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Enig med ka-ping her ja! Kjære tid! Er det altså ikke lov å si at en er sliten og trøtt? Fordi at en har selv valgt å få barn? Jeg tenkte da jeg fikk barn at disse sidene var jammen greie å ha... Men "tør" jo nesten ikke spør om noen ting lenger (og jeg tåler å høre at folk er uenige:)) Og her gjelder det å ordlegge seg riktig hvis ikke får du jammen høre det! Og ikke alt som er lov å "si høyt" heller. Jeg skjønner deg ihvertfall HI Og det er lov å si at du er sliten og lei:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 Ja e åsså gla for at 17.Mai e over!! &%#"¤! piss vær hele dagen... hrmf... å ka ser æ når æ står opp i mårrest? heeelt skyfri himmel, sol å kjæmpe varmt. hehe... Typpisk!! Å ja æ bor i nord!! =o)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #12 Skrevet 19. mai 2007 Jeg velger å overhøre all kritikk,dere som kommer med kritikk kjenner meg ikke å dere har kansje aldri vært utslitt dere???Vell om dere hadde hatt min kropp,min helse hadde dere uansett holdt kjeften det vet jeg så ikke kom med kritikk når dere ikke kjenner meg da burde dere være voksen nok til å holde kjeften godt lukket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå