Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Som 2 vogn til tulla på snart 10 mnd har jeg kjøpt EW Classic, men jeg tror jeg angrer! Klarer ikke å slå meg til ro med at hun ikke kan ligge når hun skal sove, og syns hun ligger så ubeskyttet...pluss at jeg ikke ser henne, men jeg er jo vant til simo vogna mi. Oppbevaringsplassen på vogna er jo en vits, og jeg ser nå at jeg burde hatt regulerbart handtak da jeg ikke er verdens høyeste mamma. Men den var jo så god å trille, og liten og lett sammenlagt, og ganske stilig egentlig. Hadde egentlig lyst på en tfk j twist, men den syns jeg var litt dyr som 2 vogn. Så da kjøpte jeg EW, selv om jeg visste alt dette...uff, så teit. Men dere som har kjøpt vogn nr 2, hva la dere vekt på? Er liggestilling, regulerbart fotbrett, og oppbevaringsplass noe man må ha? Ser for meg at en titteluke hadde vært kjekt for å se barnet? Og er dere som har EW classic fornøyd med den?
Guttemamma x 3 Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Har teutonia mistral som nr. 1 vogn og kjøpte EW Classic som nr. 2 vogn da Lillemann var 1 år. Det vi skulle ha var ei lett vogn som passet til småturer og reise. Ville ikke ha trille med små plasthjul, så da falt valget på EW. Veldig fornøyd med den. Lett og enkel å reise med, god og trille og luftig og god for sommerbruk. Kan være enig i at den er litt åpen til vinterbruk, men da velger vi bare å bruke den andre vogna. Synes ikke det har vært noe problem med liggestilingen. Lillemann sover veldig godt i "hengekøye". Når det gjelder oppbevaringsplass synes jeg det går utrolig mye i den lomma bak på ryggen, men noen "handle matvarer til 1 uke"-vogn er det nok ikke.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 har kjøpt en EW sky til vogn nr 2. er kjempefornøyd med hele vogna. god oppbevaringsplass under. lett er den også, men 2 kg tyngre enn din. samme som under her ville vi ha en ok lett vogn i stedet for en simpel paraplytralle. liggestillingen er full på sky. den er også åpen, men vi har god plass til vår voksi aktiv pose til vintern, og der kan han ligge lunt og godt!! regulerbart handtak er det også. forresten er ikke TFK så innmari dyr hvis du importerer selv. søk på vogna her på dib i forum. så finner du mange som har gjort det og ikke betalt "norsk" pris.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Har du regntrekk? Hvor oppbevarer du ev. det? Har registrert at lommen bak rommer en del, men ser bare alt det jeg drasser med meg i simo kombien, og lurer på om jeg hadde fått det med meg i EW. Tenker kun å ta med meg den vogna på 1 mnd ferie i sommer, men er usikker på om lillemor vil sove i den når den står i ro, om du skjønner. På stranda f.eks, siden den ikke har liggestilling. Har du noen erfaringer med det? Hadde lyst på EW sky, helt til jeg prøvde med tulla oppi..hun strevde så hun ble blå med å komme seg lengre frem i sittestilling, så det ble uaktuelt. Så der var det motsatt problem!
Guttemamma x 3 Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Har ikke det originale regntrekket, men bruker det jeg har til Teutoniaen. Oppbevarer det i posen det kom i som kan kneppes rundt håndtaket på vogna. Brukte den i Italia i fjor og han sov helt fint i den på stranda. Åpnet kalesjen bak så det ble luftig og hadde parasoll over i tillegg for å skjerme for sola. Hvis målet er å finne ei lettere vogn til reise så må du nok ofre litt i forhold til Simo. Du kan gå for EW eller lignende og få mindre lagringsplass, men fortsatt gode hjul å trille på eller du kan gå for noen av trillene som har stor lagringsplass, men da får du gjerne vinglehjul i plast på kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå