Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Hvor lenge blødde dere etterpå. det er nå 9 dager siden, å jeg blør fortsatt mye synes jeg, skal det ikke snat ta slutt, er dette normalt?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 1.gang blødde jeg ca 1 uke, 2.gang blødde jeg i litt over 1 uke, da viste det seg at de ikke hadde fått med seg alle restene, så jeg fikk kjempesmerter etter en uke og da hadde jeg en kjempeblødning der det kom ut masse masse rester! 3.gang så blødde i ca 1 uke etterpå, eller det var mer småblødninger i 2 dager og småspotting i 4-5 dager etterpå! Hvis du fortsatt blør som en vanlig mens, så ville jeg nok ha tatt kontakt med sykehuset og fortalt saken, for det er ikke sikkert at de har fått med seg alle restene!! Klem!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg blødde i ca 14 dager etterpå... Og 14 dager etterpå der igjen kom TR
troika*22.01.08* Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Heisann! Jeg hadde en utskapning i mars etter en spontan abort, da blødde jeg i ca 2 dager. Legen som hadde foretatt inngrepet sa at hun hadde fått ut "alt" og at jeg derfor ikke ville blø så lenge. jeg hadde kunn smerter i rett etter ingrepet, og har heller ikke merket noen ting etter. Hadde jeg vert deg så ville jeg ha kontaktet lege så får du nok svar på om noe er galt. Men husk at vi er forskjellige og at kroppene våre reagere forskjellig, så det er nok store muligheter for at alt er i orden. Lykke til, alt er nok som det er;)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg blødde i 14 dager etter min utskrapning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå