Gå til innhold

Til dere som har hatt utskrapning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir så lei meg når jeg leser disse... Det er tungt å måtte gå gjennom en utskrapning, og jeg håper du har mennesker rundt deg som kan hjelpe deg i denne tida...

Jeg blødde veldig kort tid, bare et par dager, men jeg har hørt at du kan blø mye lengre... 9 dager er ikke så veldig lenge, husk at det er ting som skal ut, samtidig som det er sår som skal heles... :) Prøv å slappe av (selv om det ikke er så lett) , så får du heller kontekte legen om det ikke gir seg. Lykke til til deg videre iallefall :) Jeg håper det går bra med deg...

Hei!

Jeg blødde lite i tre dager. Deretter nesten pause et par dager, før jeg blødde mye i nesten 10 dager til. Hadde småblødninger innimellom etterpå også. Var helt ferdig etter tre uker.

Det er en tung periode, denne blødningsperioden. Man blir hele tiden påmint hva man har mistet.

MEN: Det blir heldigvis bedre etter som tiden går.

Ønsker deg lykke til videre!

Jeg blødde som en vanlig mens i 7-8 dager. Det er 5 uker siden nå og jeg begynner å bli stressa på å få tilbake mensen. Jeg vil komme i gang med prøvinga så fort som mulig igjen.

Håper det går greit med deg. Og lykke til videre.

Tusen takk for svar alle samen. Som dere sier så er det en tung periode. Ikke nok med at man har mistet noe, så skal man gå rundt å blø på toppen av det hele. Jeg var så lykkelig da det viste seg at jeg var gravid, for denne gangen hadde vi faktisk klart det selv. men sånn gikk det ikke:(

Annonse

Jeg blødde først i 3 dager, så avtok det før det økte igjen, og blødde til ca 3,5 uker etter utskrapningen. Jeg testet også positivt lenge etterpå, negativ test først etter 4 uker. TR kom tilbake nøyaktig 5 uker etter utskrapning. Jeg ble utrolig lei av å gå rundt å lure på hvor lenge det skulle sitte i kroppen, men nå ser heldigvis ting ut til å fungere noenlunde som normalt igjen. Håper det går greit for deg også, Lulla!

Så trist å høre at du mistet spiren din..sender deg mange varme klemmer i den vanskelige tiden.

Jeg hadde selv utskrapning etter ma 21.2 og blødde i ca. 1 uke før det sluttet. tok lang tid før tr kom tilbake, nesten 9 uker. Men det er helt vanelig å ha litt ustabil syklus etter en slik opplevelse.

Neste gang går det bra, masse lykke til, 2008 er deres år.

Klem klem

Jeg blødde mye den første dagen. Andre dagen kom det nesten ikke noe, men etter det økte det igjen. Blødde en god del i en drøy uke og hadde brun utflod i en uke etter det. Fikk beskjed om at det er normalt å blø i opptil to uker.

Håper det går bra med deg. SA er veldig trist.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...