DiddiDaddi Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Astmaspray vet jeg ikke noe om, men jeg lurer på om det ikke er Polaramin tablett en kan bruke under graviditet og amming. Få deg en time hos legen din du, det er jo uansett på resept, og han/hun vet jo hva som kan brukes. Håper du blir bedre snart )
Hææ? Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Huff det er slitsomt å ha det sånn...Jeg fikk beskjed av legen min at jeg ikke kunne ta noen tabletter,bare nesespray og øyedråper.....
så var vi 4 Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1548&P=1550&S=&F=&ID=5795 Jeg har brukt polaramin (og litt aerius) mens jeg ammet.
Nesly Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Du kan ta polaramin tabletter. Har tatt disse selv under graviditet og amming. Har GOD effekt på meg. Eneste er at jeg blitt trøtt av dem. Tar dem på kvelden, så slipper jeg å bli så trøtt på dagen.
Duddlidu Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Jeg fikk beskjed på apoteket at Polaramin IKKE skulle brukes under amming, men at den var fin under graviditet. Jeg fikk istedet Cetirizin allergipille istedet. Så jeg ville vel ikke helt stolt på at noen av de er gode å bruke under amming når mange mener forskjellig. Hadde jeg vært deg, ville jeg ringt legen min å fått en anbefalling derfra! Ikke ta råd fra et forum som god fisk når det gjelder medisiner, det er din og din babys helse det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå