Gå til innhold

Blør man like mye etter et KS som ved vaginal fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Odyssey*høygravid*

Jeg har hørt at dette er varierende. Det blir jo det samme selv om man ikke har født, morkaken er jo borte og renselsen må jo gå sin gang. Ikke alle som har født vanlig blør lenge - noen kun i en uke og andre lenger. Samme med keisersnitt.

Det er som Odyssey sier; det er like varierende som for vaginale fødsel. Renselsen går sin gang uansett den, og ut skal det:-/

Jeg blødde veldig lite etter mitt KS sist, kun 4-5 dager. Men det var ekstremt mye første døgnet, jeg satt på toalettet og det bare rant og rant! Kanskje jeg renset meg fort?

var uansett deilig å være ferdig med da jeg kom hjem med nurket!

Når jeg hadde mitt forrige snitt, fortalte de til meg på sykehuset at de tørket/renset opp en del innvendig før de lukker. Mulig de gjorde dette fordi jeg lå i narkose, jeg vet ikke. De var iallefall inne på rommet mitt noen ganger i etterkant for å "trykke" ut litt levret blod (unnskyld ekkelt), jeg lå i ett døgn grunnet blodtrykk, derfor hjalp de til med dette.

Ellers hadde jeg nok en normal renselse, som en ganske kraftig mens. Det er hva jeg kan huske;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...