Gå til innhold

Når skal man senest begynne å kjenne liv????

Anbefalte innlegg

Når er det man skal begynne å kjenne liv? jeg er litt stressa, er i uke 23 å mener selv at jeg ikke har kjennt liv enda. Jeg har vært hos legen for ett par uker siden å fått hørt fosterlyden. Men det hjelper ikke særlig..jeg trenger å kjenne noe snart. Er det noen som vet når man senst bør begynne å kjenne tydelige spark?

Fortsetter under...

Ved morkake som ligger foran så tar det lengre tid å kjenne. Jeg var på ultralyd 20+3, og så at han sparket, slo og bokset meg i magen, men kjente ingen verdens ting:-) Nå er jeg i 24 og kjenner bevegelser, men det han liker best er å trampe på blæra mi.

Annonse

Er i uke 24 og har kjent liv en god stund. Noen spark begynner å bli litt ubehagelige allerede. Jeg har ei jente fra før, noe som kan gjøre at man kjenner bevegelse tidligere. Så lenge du har hørt fosterlyd så er jo alt i orden. Du blir tidsnok lei av alle vonde spark til alle døgnets tider.

Lykke til!!

med førstemann tok det veldig langtid før jeg kjente noe, husker ik akkurat uken, men var vel pasert 20.

Nå som jeg venter nr2 kjent jeg det mye tidligere, uke 14.

nå har jeg problemer med å sovne om kvelden for det er en som har fotballkamp i magen min.

koselig det men, kan bli fort lei.

forstår at du kan bli redd, om du er så usikker så ville jeg ringt jordmor.

fått henne til å hør etter forstelyd igjen.

skal ik gå rundt å være redd for ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...