grand danois Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 e d nåken som he opplevd å få ømme brystvorte å oppblåst mage under EL?? mine brystvorte he våre veldi ømme i 4daga no å veldi oppblåst mage.. nåken som he opplevd d?
grand danois Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. mai 2007 er d ingen som vet?? jeg lurer så veldi:/
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Tror nok dette er helt vanlige symptomer. Det er ganske vanlig å få "mens" symptomer under EL=)
grand danois Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 takk skal du ha for svar=) d e d EL he hatt=)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Hei!! Jeg testet også negativt på mandag kveld(4-5 dager før ikm)...har ikm i dag...Har ikke sett noe til tr ennå, så jeg er veldig spent. Kommer ikke til å teste igjen før på lørdag\ søndag. Den testen jeg brukte på mandag var den siste, angrer på at jeg ikke klarte å vente, til ikm, men jeg også føler på mag at det har klaffet. Har du prøvd lenge??? Jeg er i min 9pp....så håper det er min siste pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå