tik *01.04.12 Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Vi har så lyst å bruke Magne til mellomnavn på gutten som er på tur... Vi tok nemlig mellomnavn fra oldemora til snuppa vår, og har veldig lyst å ta mellomnavn fra oldefar når vi nå venter gutt. Men det er liksom ikke noe særlig som PASSER til Magne, føler vi. Det meste klinger liksom litt tungt. Det går jo ann med Pål Magne og Lars Magne og sånn... Men er ikke så innmari glad i enstavelses-navn. Har egentlig lyst å bruke Aksel, Philip eller Eskil, men høres ikke det litt rart ut med Magne etter??? Noen som har et fantastisk godt forslag? ER DESPERAT! Hehe!
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Jeg kjente en Jan Magne en gang og synes det var en fin kombinasjon
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Arne Ola Petter Oskar Frits Benedikt Sigurd Hans Joakim Didrik Nils Henrik Frans
Mooncake Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Tor Magne høres fint ut. Har absolutt inget fantastisk forslag ellers, selv om jeg vrir hjernen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Kjenner en Paul Magne. Kan ellers foreslå Hans Magne, Rolf Magne, Bjørn Magne... Tja, det er vel stort sett enstavelsesnavn som passer best foran Magne. Synes forøvrig Eskil er et veldig fint navn ;-)
Vannmann35 Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Huff, liker virkelig ikke navnet Magne! Hva med å ta noe som ligner i stedet, som Magnar eller Magnus? Dersom det ikke er aktuelt synes jeg dette passer best med Magne: Jan Magne Olav Magne Kristian Magne Einar Magne Toralf Magne
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 kjell magne? rolf magne... tor magne.. jon magne... stein magne... sten magne... odd magne... jo magne
tik *01.04.12 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2007 Tusen takk for mange gode svar! Må sette meg ned med gubben å "krangle" oss fram til enighet. .. Forrige gang var det så enkelt. Etter en strevsom fødsel gikk han med på "alt", så jeg fikk bestemme, så lenge det ble hans etternavn Hehe! Håper forsåvid IKKE på en strevsom fødsel denne gangen...
femmermam Skrevet 20. mai 2007 #13 Skrevet 20. mai 2007 min pappa har magne som mellom navn men har harry som fornavn hva med harald magne eller sivert magne
alexandriah Skrevet 21. mai 2007 #14 Skrevet 21. mai 2007 Synes dere burde vurdere Magnus istedet- magne er så ekstremt lite pent. Da kan han jo hete Eskil Magnus, Alexander Magnus, Philip Magnus, Oliver Magnus, etc. Mye mer passer med Magnus.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #15 Skrevet 22. mai 2007 enig med alexandriah. eskild magnus er jo et kjempeflot navn!! ellers synes jeg tor magne passer best. kjenner en som heter det og han er den snilleste gutten jeg kjenner han forkortet det fra havtor magne (uttales haftor). litt spesielt men også fint synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #16 Skrevet 22. mai 2007 Hva meg Per Magne? Synes Per er litt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå