ღventer på lykkelitenღ Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Hei! Først vil jeg si at u har spådd meg før og jeg ble veldig fornøyd,du er flink så stå på! Dette kan du! Lurer på om du ser nå om jeg blir gravid snart?skal til forsamtale til prøverør 4 juni,må vi begynne med det tror du? Jeg 281180 han 200673 Veldig takknemlig om du vil se på meg igjen!!
Lillnita. Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Hei. Har lurt veldig på hvordan det gikk med deg =) Kortene sier graviditet på deg i oktober. Kortet som dukker opp på Juni på deg sier følgende : Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Målet ditt er å erobre noe, og gjøre følelser og visjoner til virkelighet. Håper virkelig det lykkes for dere snart.
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2007 det høres lovende ut! jeg roper et forsiktig hurra! ;-) så snilt av deg at du har tenkt på meg!! Takk for lykkeønsker:-) håper også at det løsner for oss snart. Skal holde deg oppdatert om det skjer noe! Ha en fortsatt fin kveld.
Lillnita. Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Skal legge et kort legg på deg her jeg. Hva du har Hva du trenger Hva du får.
Lillnita. Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Hva du har : To mynter dreier seg om en eller annen form for sjonglering, og dette gjør du samtidig som du er både grasiøs og effektiv. Det er tid for bevegelse, forandring og eksperimentering. Hvis et nytt foretak skal bli suksessrikt må man håndtere mange elementer. Arbeidsbyrden kan også være ujevnt fordelt, slik at noen ganger må du jobbe mye og andre ganger er det lite å gjøres. Du er svært fleksibel, og synes det er morsomt og utfordrende med alle kravene som stilles deg. Det kan hende du sjonglerer med penger i privatlivet. Du lever gjerne på spagetti en måned for å få råd til et selskap eller noe annet luksuriøst. Kanskje du tar på deg en ekstrajobb for å betale for en ferie. Kortet kan være en advarsel om at du ikke må misbruke eller overse sjanser. Overstimulering er heller ikke bra. Hva du trenger : Makt er et viktig element i en situasjon med to staver. Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden. Dette er et lovende kort som sier at suksess er mulig, selv om det betinger stort engasjement og hardt arbeid. Dette er riktig tidspunkt for å sette ideene ut i livet. Enda har du ikke alle svarene, men er villig til å lete for å finne dem. Vær sikker på at du bruker makten klokt og opptrer ærlig. Kortet kan også vise til et vellykket partnerskap og et produktivt møte mellom to sjeler. Dette kortet sier meg at du trenger å "alliere" deg med/ søke hjelp hos noen for å nå ditt mål Hva du får : Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Du ser og forstår alt rundt deg, og er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke. Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap. dette er et kort jeg ofte får opp på spm om barn. Ser ut som om dine ønsker vil bli virkelighet. Klem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå