Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg er nå på vei med nr. 2 og kjenner på angsten allerede i 1. trimester! Jeg gruet meg så fælt forrige svangerskap at jeg klarte ikke tenke på noe annet og følte svangerskapet ble litt ødelagt av denne angsten men, samtidig som jeg gruet meg sånn gledet jeg meg også til å treffe sønnen vår. jeg bestemte meg til slutt at jeg skulle føde "naturlig". må legge til at jeg har ekstremt sykehusangst og angst for nåler, jeg svimer av bare jeg ser ei nål! Jeg opplevde en helt utrolig styrke som byggde seg opp i meg sist jeg opplevde de første veene, og når jeg kom til sykehuset så hadde jeg et budskap til jormødrene " dere stikker ikke meg med noen ting" ! så jeg fødte uten bedøvelse av noe slag fordi jeg ikke orker sprøyter og sykehuset har ikke lystgass. Uansett om det gikk bra til slutt sist så kjenner jeg igjen på angsten, og det er så vondt. forstår ikke hvorfor jeg skal ha det slik når jeg vet at jeg klarer dette da jeg har gjort det en gang før, og jeg vet da også at jeg har rimlig høy smerteterskel - men angsten er der like fordømt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9325799-kjenner-at-angsten-kommer-krypene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå