Gå til innhold

Bekymra hønemor

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det berre meg, eller er det fleire med meg, som vert bekymra når ein les om alle som har mista og ting som har gått gale under svangerskap/fødsel? Seier stendig vekk til meg sjølv, at no skal eg ikkje innom på BIM-sidene meir, men klarar eg halda meg vekke? Nå nei du :) Er sjølv 39 og starta vel egentleg nedteljinga etter 3 mnd.

Fortsetter under...

Hei.

Eg òg vart bekymra spesielt i første trimester då eg følte at dei fleste trådane var om ting som gjekk gale.

Eg trur hovedgrunnen til dette er at når ein ikkje har so alvorlege plager/problem so har ein ikkje samme behovet for å diskutera og sei korleis det går. Difor vert det flest 'negative' og bekymra innlegg.

Slapp av og kjenn på din eigen kropp, du kjenner den best sjølv. Ikkje tru at alt galt kjem til å henda deg. Dersom du sjølv føler at det går bra, gjer det nok det :)

Eg har hatt det eg synest er eit veldig lett svangerskap so langt (30 veker i dag :), eg hadde ikkje forventa at kroppen var so klar for dette. Me ventar vår første og eg er som nicket mitt seier 36 år.

Lukke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...