jiha Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Regner med det er el og det er ikke noe gøy! Hadde det bare vært en spire som lagde det hadde det vært ok.. Men så vondt som jeg har hatt har jeg mest bare lyst å begynne på prevansjon igjenn.. Ikke noe gøy å være på besøk hos besteforeldrene hans på lapskaus i bunaden å krøke seg i smerter mens svetten pipler..=( Ikke meningen å syte men litt godt å få det ut, sambo forstår jo ikke helt smertene=p Noen andre som plages?
LoVeLaDy Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Hei.. sa det samme til min kjære i dag.. begynne på prev. igjen.. jeg blir sååå dårlig:( vondt og trett og kvalm... ja u name it.. er ikke så veldig morsomt.. tror ikke jeg mente det med å begynne på prev. igjen da.. hihi
jiha Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2007 har også vært utrolig trøtt, og kvalm i går..=( har aldri vært plaget før.. tenker meg bare vist dette skal ta tid, kan jo ikke være borte fra jobb en gang i måneden fremover..=( huff..
LoVeLaDy Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Nei.. det er jo litt kjipt da.. er student jeg, så er ikke krise her da. Ikke sikkert det kommer til å bli like ille neste gang da.. kanskje du tom blir gravid denna mnd:D
jiha Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2007 Det hadde jo vært helt FANTASTISK!!=D men kanskje litt FOR fantastisk..
jiha Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2007 nei;) litt i forje måned for skøy, prøvd litt for alvor denne måneden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå