Gå til innhold

til dere med SA,Hvor lang tid ble dere gravid etter SA??


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Solstrålen! Så trist å høre at det ikke går så bra med deg!

 

Jeg hadde SA 24.februar, og ble gravid for 3 uker siden. Tok 46 dager fra blødningene sluttet til neste mens, da gikk jeg og spottet en uke før mensen satte igang. Så fikk jeg el 2 uker mensen, og da var det gjort:)

 

Huff, jeg blir så trist av å høre at folk mister. Håper du har noen som kan trøste deg og som forstår hvor vondt du har det!

 

Stor trøsteklem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ventet en mens før vi prøvde igjen, og da satt spiren igjen. Mange som blir fort gravide etter SA, men legene anbefaller å vente en mens eller to. Det er delte meninger om det, noen sier at det er fordi legene vil ha en sikker termindato, og andre sier at kroppen uansett ikke blir gravid før den er klar....Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 4 pp etter sa, og tok 3 pp etter ma..

Skal visst gå ganske fort igjen med de fleste, heldigvis for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk beskjed om at det var bare å prøve tvert jeg:) hører på han jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang prøving etter SA: Tror det går fint å bare prøve når du føler du er klar for det. Du blir ikke gravid før kroppen er klar for det uansett.

Vi brukte ikke prevansjon etter SA, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sa 20 februar, og på nytt gravid i begynnelsen av april, en vanlig mens i mellom. Men brukte pergotime, så det gav oss nok skikkelig starthjelp.

 

Masse lykke til Solstråle :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde første el etter sa jeg, hadde ingen mens mellom. og den satt den, så nå håper jeg den sittter løpet ut. Er 7+0 idag

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en MA og SA. Tok et halvt år mellom hver gang å bli gravid igjen . Dette er veldig individuelt. Det blir som å starte på nytt. Sjansene er ikke større for å bli gravid fort etter SA. Helt tilfeldig. Fikk beskjed om å vente 1-2 pp før ny prøving. Sjansene er større for ny SA, hvis man ikke venter fikk jeg beskjed om av gynekologen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...