Gå til innhold

Hvordan var første 17.mai med våre skjønne små?

Anbefalte innlegg

Her har det gått i ett siden 05.30. Vi hadde frokost til 13 personer hos oss, dro til sentrum og fikk med oss litt av prosjesjonen (var masse folk!).

Middag spiste vi hos min søster og samboern, kjempe koselig. Og Magnus har vært i storslaget i hele dag :-) Lagt ut et bilde av han i finstasen her og på facebook.

Fortsetter under...

Vi hadde en fin dag. Med sol og vindstille faktisk, det haglet på morgenen... Vi gikk i tog i 2,5 timer, etter det syns de to minste det holdt så da reiste jeg og de to hjem. Leander sovnet som en stein, og Marte koste seg med is. Så grillet vi på verandaen, (det gikk bra...)

En fin dag her også. Vi så på toget og menneskehavet, Thomas hadde trillrunde øyne og syntes det var spennende å se på alt sammen.

På ettermiddagen gikk vi en tur til barneskolen her, der er det konkurranser og leker - og meg og mannen gikk å drømte oss noen år fram i tid.... når lillemann løper rundt for å vinne nøkleringer og penner!

Her var det en hektisk 17. mai. KOm oss ikke i seng før nærmere 1, og Oscar våknet 3, men sovnet gudskjelov igjen. Klokka 5 kom imidlertid russejenta vår og vennene hennes på vekkerunde, og da var det bare å stå opp - Oscar sov gjennom hele greia, våknet ikke før nærmere 7. Mellomste ble kjørt til spilling halv syv og russegjengen kom på frokost kl 8. Far på spilling klokka 9. Oscar og jeg ut til toget kl 10 og der måtte jo jeg fotografere, filme hele gjengen. Oscar var gudskjelov i storslag og syntes alle menneskene og musikken var topp. Kl. 13 var det russetog. Klokka 5 var det grilling hos noen venner - helt topp å komme til ferdig mat. Oscar hadde også bunad, men han fikk jeg jo ikke tatt noe skikkelig bilde av... Kanskje jeg skal prøve i dag... I natt har det vært bare tull med sovingen..

Flott bilde av Magnus på Facebook gforresten :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...