Gå til innhold

håper på litt hjelp... frustrert...

Anbefalte innlegg

hei. håper noen har svar på dette... Sluttet på pillene ca 14. april og har hatt samleie rundt eggløsning etc. har følt noen stikkinger i magen og vært litt uggen, men ikke sånn at jeg tror vi har "skutt blink" på første forsøk, men nå skulle jeg hatt mensen igår og jeg har ikke antydninger til. ingen murringer, ingen ryggsmerter, ingen ømme pupper.. Så jeg lurer på om min syklus rett og slett er litt forvirret.. for det blir jeg av dette... Noen som har noen bra svar?? Hvor lang tid kan det gå før jeg får mensen igjen?

hilsen prøver...

Fortsetter under...

Kan bare vise til min erfaring og det er at da jeg sluttet på pillen forandret syklusen min seg fra å vare i 4 uker til 6 uker. Etter at lillegutt kom har den gått ned til 5 uker.

Så syklussene kan forandre seg når en slutter på p-piller eller har vært gravid.

Men samtidig trenger du ikke ha en eneste symptom selv om du er gravid heller. jag hadde ingen kvalme eller verking i det hele tatt gjennom svangerskapet.

jeg ble gravid med en gang etter pilleslutt med førstemann,.. hadde ingen symtomer før jeg var 3 mnd på vei... med siste baby ble jeg og gravid med en gang etter pilleslutt,.. så det er mulig...

kan hende at tante ikke kommer til deg før om ni mnd, krysser fingrene for deg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...