Gå til innhold

hvoran legge sammen tfk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får lagt sammen ryggen, men skjønner ikke hvordan jeg gjør resten???

HJELP!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal prøve å forklare, men det er myyyye letter å vise i praksis.

Fotbrettet må legges ned først

- Løs opp de to låsene på hver side og brett ryggen fremover.

- Ta tak i bakerst på handlekurven og løft den rett opp. Den er bare klikket nedpå på kortenden bak hvis du skjønner.

- Da klapper resten sammen automatisk.

- Under glidlåsen i kalesjen er det en rem som kan festes så understellet holdes sammen ved transport.

Skal du ha den minst mulig bretter du bøylen mest mulig inn først. Og forhjulet kan tas av og legges i kurven etter at den er slått sammen.

Skrevet

Når du skal slå den opp igjen tar du tak i kurven med den ene hånden og dytter ned samtidig som du holder en del av styret og trekker opp, du skjønner hvor som er best når du ser den. Husk å klikk kandlekurven skikkelig på plass igjen.

Deretter bretter du bare resten ut og fester låsene på hver side.

Ser helt på tryne ut første gang, men begge deler er veldig enkelt når du vet hvordan.

Skrevet

Det er et håndtak/stropp som henger fast i bakenden på kurven under. Når du åpnet opp festet på hver side, bare trekker du denne stroppen opp mot deg, dermed sklir bakhjulene fram mot forhulet.

Hjulene skal dette sammen først, så legges ryggen ned, så styret.

For å få den opp står jeg igjen bak vognen, tar tak i sidene, løfter litt på ryggen og klemmer festene sammen (så reiser hele vognen seg av seg selv..) Retter styret opp til slutt. (Rører ikke kurven).

Klønete å forklare uten tegning eller vise i rl, men jeg tror jeg gjør det enda enklere enn ovenstående..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...