polarn & pyrene Skrevet 17. mai 2007 #1 Del Skrevet 17. mai 2007 Hun hadde en hoffte opperasjon torsdag for en uke siden og den gikk bra. Om tirsdagen ble hun sendt til ett opptrenings center og skulle väre der i 2 uker. Men i dag havnet hun til Fredrikstad sykehus pga hjerteflimmer og veldig höyt blodtrykk. Det kan virke som hun må opperere inn en pacemaker i löpet av noen dager nå. Jeg vill hjem og hilse på henne, men mamma sier att det ikke er så falig og att jeg ikke behöver å stresse med å komme hjem. Men man vet jo ikke når det handler om hjertet da. Jeg får se i löpet av morgen dagen og hva legen sier om når opperasjoner og slikt blir. Måtte bare få det ut her jeg sitter alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 18. mai 2007 #2 Del Skrevet 18. mai 2007 Off, ikke noe artig når de som står oss nærme blir syke.. Kan trøste deg med at min bestemor havnet på sykehuset pga det samme for ett par uker siden, og jeg var kjemperedd! Hun sa at hun ikke var dårlig men at det var veldig ubehagelig. Men hun så det positive i det, hun hadde gått på hjertemedisin fra før og astma medisin og nå fant de ut at det var feil medisin så når hun dro fra sykehuset igjen så var hun i bedre form enn på leeenge! Håper bestemoren din er like heldig også, det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 19. mai 2007 #3 Del Skrevet 19. mai 2007 Krysser fingrene for at alt går bra med henne! Hvis du føler for å reise å besøke, så syns jeg du skal det. Bedre å angre på det man gjorde, enn det man ikke gjorde... Når svigermor ble syk før påske så sa også svigerfar at han ikke ville at vi skulle stresse og komme ned, men det var aldri aktuelt for oss å ikke dra. -Jeg ble hjemme pga fødselen da, men gubben og snuppa dro på dagen. Angrer ikke et sekund! Nå gikk det jo bra for vår del, men det kunne vi jo ikke vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå