Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På Nordica kan man, etter som jeg har forstått, bare benytte anonym donor. Er det samme prosedyre der som hos Stork at man kan ha ønsker om høyde, hårfarge og øyenfarge? Får man vite før ins. om ønskene ble innfridd (har no veldig greie ønsker som de fleste donorene nok har) eller senere som hos Stork?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9324925-ang-donor-p%C3%A5-nordica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før insem. spurte Nordica i email om hvilke ønsker jeg hadde til hårfarge/øyenfarge/høyde/vekt. De har ikke nevnt noe om åpen donor og jeg har heller ikke spurt da jeg har valgt anonym. Så der er jeg ikke sikker på hvordan Nordica praktiserer. Om ønskene mine ble innfridd spurte jeg ikke om, føler ikke behov for å få bekreftelse i etterkant heller. Jeg tar det vel litt for gitt ettersom de spurte om mine ønsker i forkant.

Vet ikke hvordan det er med ønsker ang. donor hos Nordica, men fikk opplyst fra sædbanken Cryos, at leger i Danmark ikke har lov til å inseminere med åpen donor...forstå det den som vil...

Men klinikker drevet av jordmødre faller jo utenom dette, og kan drefor tilby åpne donorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...