Gå til innhold

Jeg blør !! :(


2 tette - med flette

Anbefalte innlegg

Huff, da blir det vel til å miste denne gangen også !!

Får se om det blør mer da, blødde igår og farget utflod idag, kom først rosabrunt slim, og så kom det ganske mye blod, men alt var med slim da, så krysser fingrene for at det kun er slimhinnene som blør litt..

Men har ikke helt troa på det :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så guffent! Da jeg mistet kom det veldig lite slim, så det kan jo være at det er slimhinnene, som du sier. Hvor langt er du på vei nå? Jeg krysser fingrene for deg!

 

Klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mer enn 6 uker på vei, så det er vel en sa på vei..

Er vel litt optimistisk på si at det kan være slimhinnene da, men hehe.

Jeg får bare vente å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet også tidlig i svangerskapet, men ble i hvertfall gravid igjen rett etterpå. Det var absolutt ikke vondt da jeg mistet, i hvertfall, så den delen gikk greit.

Håper du har noen som kan trøste deg litt nå, Miriam_. Dette er ikke noe ålreit.

 

Stor klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet 2 ganger før, så jeg vet akkurat hvordan det er..

Jeg hadde super vondt da jeg hadde sa, med håper det går greit denne gangen da !

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette blir tredje gang, i så fall? Så kjipt! Du er i det minste forberedt på hva som kommer, da. Trist, men sant. Men jeg håper fremdeles at det ikke er en SA! Fint om du holder oss oppdaterte på hvordan det går med deg. Tenker på deg nå. :-/

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg gjøre :)

Har blødd mindre idag enn igår da, så jeg skal si ifra !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da, dette var ikke kjekt. Leste at dette blir din tredje gang du mister, husk at du da har krav på en utredning på hvorfor dette skjer, og kanskje bedre oppfølging, medisinering?

 

Trøsteklem til deg. Krysser fingene for at det bare er dumme blødninger som ikke skader frøet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet.. det er det som har vært det eneste poitive med at det skulle gå galt..

Skal egentlig på tidlig ul 1. juni, men skal ringe imorgen og høre om jeg kan komme tidlig neste uke, må jo det uansett om det går galt eller ikke, må jo sjekke at alt er ute !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å blø mye da jeg var 7+6,dagen etter var jeg på UL og så ett hjerte som slo,legen sa jeg kom til å blø mer for jeg hadde blodansamling i livmoren,hennes teori er at det kunne ha vært to stykker.Jeg skal på UL igjen den 25.5. Skjønner godt at due r bekymret er ikke helt beroliget selv enda tiltross for at jeg så hjertet slå. Til meg var det også med mye slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å.. ekkelt da.. huff..

Jeg har ikke blødd noe foreløpig idag, og blødde mye mye mindre igår enn dagen før, så jeg håper inderlig det går bra allikvel..

det er jo enormt stor sjanse for deg da, siden du var jo i uke 8 og så et hjerte slå, så det går nok bra mde deg skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra med deg Miriam! Det må jo være et godt tegn at du blør mindre nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...