Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 ...som opplever treg mage? Jeg mener, jeg kommer meg på do hver dag, men jeg er utrolig hard i magen, og føler aldri at jeg får "gjort meg ferdig". Er det noen andre som har det på samme måte? Vurderer å ta et par Dulcolax tabletter før jeg legger meg i kveld, det er vel ikke skadelig det?
2 tette - med flette Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Det er ganske vanlig det å bli hard i magen, men du skal visst ikke ta noe slikt.. Det kan visste være skadelig, men spis masse fiberrik mat
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Jeg også! Blir drittlei (pun intended) av å sitte på ramma i en halvtime av gangen. Jeg har begynt å bruke glyserinstikkpiller nå, og de er helt ufarlige. De 'smelter' bare slik at den ytterste.. delen blir mykere og glattere, og det funker veldig bra! Utrolig godt å putte inn en slik og kjenne at en må på do rett etterpå! Jeg tror de har det på apoteket. Velger å være
Teltpluggen Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Jaaaaa!! Så utroooolig plagsomt.. Helt grusomt.. Sitter og skal prøve å spise fiber nå.. (Er sikkert EGENTLIG ikke plass til det:P) Så får vi se utover natta!
gråmus med stor og liten baby Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Hei! Jeg har løsningen til deg! Til hvert måltid du spiser spiser du en stk skive med fiberrik( rød pakke) før du spiser den maten du har tenkt til, froskost, middag osv. også drikker du rikelig med vann til måltidet (gjerne en halv liter vann hvis du klarer). Dette gjorde jeg i hele det forige svangerskapet og hadde ikke en dag med treg mage og dermed ingen hemorider heller! tips hvis du ikke klarer å drikke kaldt vann så ta en 1.5 liters flaske og fyll den opp med vann og la det stå på benken, man klarer å drikke mye mere vann når det er romtemperert! Bare husk at rikelig med veske er nødvendig. håper dette hjelper. ha en fin dag
2 tette - med flette Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Og frukt!! Er kjempe viktig med vann ja ! Og det hjelper ikke med saft eller noe, MÅ være vann.. Men det meste av frukt består hvertfall av mye fruktfiber som tar med seg fett ut av kroppen og dermed går det ganske mye fortere ut.. Derfor mange promper mye når de spiser frukt.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå