Gå til innhold

Utrivelig å lese innlegg av "anonym"


vipz82

Anbefalte innlegg

Ser flere innlegg her inne som har krysset grensa til patetisk for leeenge siden. Så er det alt for mange av oss som, forståelig nok, blir provosert nok til å svare disse stakarene med samme mynt. Dette fører jo til flere utrivelige diskusjoner som er helt urelevant. Skal vi slå oss sammen damer og ignorere disse herlige "anonyme"?? Kanskje de da kan finne seg en annen plass å bitche på. Er jo ikke like gøy å være ufin uten respons.

 

Håper vi blir kvitt dem en gang for alle. De har ingenting her inne å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør vi!!!!!

Vil alltid skrive det under slike innlegg. Men da gjør jeg den "anonyme" en tjeneste og dytter teite innlegg lenger opp!!!!

 

OVERSE DEM!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en trenger å stille et litt pinlig spørsmål, da? Jeg synes dette er litt dårlig gjort, jeg. Forumet er jo tross alt laget slik at en skal kunne bruke anonymknappen. Jeg bruker den av og til, men ikke til å si sårende ting til folk. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her jeg. Håper flere gjør som oss og ignorerer dem :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener ikke anonymknappen i seg selv - men at vi ignorerer de anonyme innleggene som er ufine. Skal selvfølgelig ignorere de stygge innleggene med nick også, men de er det ikke så mange av, merkelig nok:) Synes alternativet om å være anonym er helt greit, men ikke når det misbrukes ved å slenge dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei dere, jeg er innom på besøk fra et annet forum. Men jeg kan jo ikke unngå å legge merke til en Anonym (forhåpentligvis ikke flere av dem) som absolutt ikke har noe her inne å gjøre, eller på BIM i det hele tatt. Vi har opplevd det samme i vårt forum også, dessverre. Vi er etterhvert blitt gode på total avvisning - ingen responderer uansett hvor provoserende Anonym(e) er. Kanskje det eneste 'språket' som fungerer ovenfor det usympatiske folkeslaget ?

 

Ellers, sender lykkeønskning til alle dere som har noe her å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner jo at noen vil ha den annonym knappen der, bruker den jo selv åsså av å til. men på "ung å gravid" har vi ikke den knappen å der er det mye koseligere stemning. noen sa en gang at de ville ha den for å holde det hemmelig der de bor at de er gravid siden de bodde på en liten plass. men nicket er jo anonymt, man han jo ikke skjønne at feks "sauen" eller "lille my" eller "anetteliten" er naboen der man bor.

synes på en måte den ikke skulle eksistert anonymknappen. i allefall når det altid er noen såm må misbruke det. for den er jo bra til litt flaue spørsmål:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...