010307+180209 Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Jenta mi på 11 uker har begynt å bli utrygg når hun er hos fremmede, eller ikke bare fremmede, men bla. besteforeldre som hun egentli er vant til å treffe flere ganger i uken. Hun kommer med underleppen, tårene fosser og hylskriker på en helt annen måte enn tidligere, hun roer seg når hun kommer til meg etter en stund, pappaen hjelper heller ikke nå. Trodde noen dager det kunne være mageknip, men det er jo merkelig at det skal komme når hun bare er hos andre enn meg. Synes dette er veldig leit, vil jo at hun skal trives med andre, men når hun begynner slik har jeg mest lyst til å ta henne og bare ha henne for meg selv, skjerme henne for alt som er utrygt :-p Synes det er tidlig å begynne å være skeptisk, men rekner med at det er det hun er. Vil gjerne hjelpe henne til å forstå at andre fang enn mitt ikke er farlige, noen som har noen gode råd? Eller er dette bare en periode som vil gå over av seg selv. Det er jo snart dåp også og hun må jo vennes på gudforeldrene som skal bære henne alene, men jeg greier ikke å la henne være hos de når hun bare gråter sårt...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Du må prøve og ha henne hos andre litt om gangen, litja her dirrer med leppa til alle gubber unntatt pappa, men damer går greit. Sett henne i hendene til de andre og vis at du ikke synes det er fælt, smil og snakk normalt til henne. jenta mi er 3,5mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå