Gå til innhold

går dette bra ?? er førstegangs.... pls svar !

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lager til mme slik -- koker opp vann i vannkokeren så heller jeg mengden vann jeg skal ha på en flaske når dette er avkjølt og han skal ha mat så varmer jeg den i mircroen til ca 40-50 grader blander i pulveret rister godt og kjøler ned

synes det er veldig enkelt og greit og lurer på om det går bra og gjøre det slik ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går veldig bra. Bare pass på at du rister godt, kan vist komme noen veldig varme luftbobler når en varmer vannet i mikroen.

Skrevet

Går bra det! Men lurer litt på hvorfor du varmer det til 40-50 grader for så å avkjøle det? Hvorfor ikke varme det til passe temperatur..?

Skrevet

Det er sikkert fordi det står på pakken (gjør iallfall det på Nan-pakka) at pulveret skal blandes ut i vann som har en temp på 40-50 grader. Men det de drikker skal jo være kroppstemperert (ca 37 grader). Bare gjetter jeg altså :-)

Skrevet

hvorfor lager du ikke bare til flere ferdige flasker om gangen? Det går jo også helt fint. Den skal være så fersk som mulig, men den holder seg i ett døgn. Det har iallefall jeg fått tips om fra flere som har gjort...

Skrevet

jeg har hørt melken skal være fersk.. er jo mye lettere å blande alt klart. men om det er "farlig slik de sier tør jeg ikke d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...