Gå til innhold

er det lettere og bli gravid når man nettopp har vert gravid??--- PLS SVAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte for 2 mnd siden ...begynte smått og ha samleie etter 5uker , vi har hatt sex 5-6 ganger uten prevensjon ...han "hoppet av i svingen " selv om dette er apsoulutt ingen garanti !!

det tokm meg nesten 7mnd og bli gravid forje gang og spm mitt er derfor om jeg lettere kan bli gravid nå som jeg nettopp har vert gravid ..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg å ¨på..

Skrevet

hmm...jeg også !

dytter litt her då =)

Skrevet

Hvis man fullammer og ikke har fått mensen tilbake, så er vel sjansen relativt liten.

Skrevet

jeg ammer ikke og fikk mensen igjen 4 uker etter fødsel ....

Skrevet

Jeg har hørt begge deler. Noen sier at det er vanskelig å bli gravid når man fullammer. Kontramelding jeg har fått er også at det er veldig lett å bli gravid etter å ha vært gravid.

Jordmora mi sa hvertfall at hun ble gravid selv om hun fullammet, noen mnd etter fødselen. Dette er nok individuelt - men det er nok en grunn til at prevensjon er et tema på 6-ukers konsultasjonen.

Dersom du har fått mensen tilbake kan du nok regne med at du kan bli lett gravid ja. Har du ikke fått den kan du fortsatt bli gravid for du vet jo ikke om den er på vei.

Skrevet

Jeg fullpumpet får man vel heller si... hehe... og hadde ikke fått mensen tilbake.

Hadde sex 5 uker etter fødsel med eldstemann og jeg ble gravid :-O

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det er MYE lettere å bli gravid rett etter fødsel.jeg brukte hormoner for å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...