Gå til innhold

Hvor lenge varer økedøgn om gangen??

Anbefalte innlegg

Lillegutt har hatt "økedøgn" de siste tre dagene, dette er 4. dag. Han ligger nesten konstant på puppen hele formiddagen, hver 30-60 min fra kl 10 til kl 13/14... Dette begynner å bli slitsomt, ettersom jeg har en på snart tre år hjemme også som trenger mamman sin.

Etter dette sover han gjerne 2-3 timer før han skal ha mer mat og slik blir det resten av kvelden. Først en pupp, så ny bleie og så neste pupp og soving noen timer igjen....

Er dette normalt????

Fortsetter under...

sånn er min lille emilia også... vil henge i puppen heele dagen og sover ikke så mye på dagtid lengre... litt slitsomt for meg som er alene med henne... men det går nå greit,, litt slitsomt å amme hele dagen ja.. hun er bare 1mnd gammel da, så håper hun begynner å sove litt mere snart. hehe

Helt normalt! Jeg skjønner frustrasjonen din når du har gutter hjemme, det er dessverre bare sånn det er. Kjenner meg godt igjen, har ei jente som skulle ha pupp MINST hver time, og da gjerne hver halvtime fra 6 om morgenen til godt utpå kvelden i to måneder.

Det er litt sånn med amming at en må ha "is i magen" og holde ut - det er fryktelig lett å si det, men alle mødre vet at det er ganske tøft i begynnelsen å tro på dette.

Lykke til!!!

Ok, da får jeg bare belage meg på det da... ikke så lett å komme seg ut lenger uansett med to, og enda verre med en som skal spise hver 2.time også...

har liksom mer enn nok melk så det er heldigvis ikke det som er problemet.

Tusen takk for svar =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...