Gå til innhold

Jeg har ett problem , hjelp

Anbefalte innlegg

er gift og lykkelig, men fantaserer om en annen jente.. dette er en veldig ok jente som jeg har fått utrolig god kontakt med.

problemet her er da at hun er så utrolig hetrofil som mulig. hun vet hva jeg føler da jeg har vært åpen om dette. men ha da sagt at hun kun liker gutter.

fremdeles er hun utrolig ok mot meg, sender mld omtrent daglig, og har utrolig givende samtaler sammen.

jeg klarer liksom ikke å forstå at hun er så "god" mot meg når hun alt har sagt hva hun tenker. om dette?

får henne ikke ut av hodet. må finne ut av dette her, men vil jo ikke gi opp det jeg har. hva skjal jeg gjøre?

noen som har vært i lignende situasjon?

trenger tips og hjelp.

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9324033-jeg-har-ett-problem-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, du er gift - men mener at hovedproblemet med å ville ha deg med noen andre enn den du er gift med er hennes streithet?

Du skal ikke gjøre noe som helst, spør du meg. Eller du kan forsøke følgende: bytt ut ordet jente i hovedinnlegget ditt med ordet mann. Så vurderer du saken igjen.

Eller synes vedkommende du er gift med at det er greit om du ligger rundt så lenge du gjør det med hunkjønn? I så fall synes jeg fremdeles ikke du skal gjøre noe som helst, i og med at berta har presisert sin manglende interesse.

Hmmm...

Kan hende skulle du gå noen runder med deg selv først, for å finne ut hva du egentlig vil selv - før du lar bekymringen med hun streite plage deg...

Jeg mener - du sier du er gift, med en mann... Det blir litt rart i mine ører (eller øyne) - så fremt ikke du og mannen din har noen egne avtaler ute og går, syns jeg du burde finne ut av ting litt raskt - er ikke noe kjekt om han en dag skal sitte og lure på hva han egentlig har vært for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...